מה שמעסיק בימים האחרונים את הכתבים שמסקרים את וושינגטון היא האם אבדיה יהיה זה שיעלה בחמישייה בעונה הסדירה. הערב (שני) הם קיבלו כנראה תשובה לכך - עם היוודע שרוי האצ'ימורה ייעדר כשלושה שבועות בשל פציעה בעינו.
אמנם היפני משחק בעמדה מספר 4, אבל זה מגדיל את הסיכויים שמאמן הוויזארדס, סקוט ברוקס, יפתח עם אבדיה, בטח כבר בלילה בין רביעי לחמישי (2:00 שעון ישראל) מול פילדלפיה. יש לציין כי גם דאוויס ברטאנס הלטבי לא בקו הבריאות, ולכן גם הוא לא צפוי לעלות בחמישייה במשחק הפתיחה של הקבוצה העונה.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
שמח באימון. אבדיה
(צילום: מתוך חשבון הטוויטר של וושיגנטון)
וושינגטון, למי ששכח, סיימה בין שבת לראשון את משחקי ההכנה שלה לקראת פתיחת העונה הסדירה ב-NBA. הוויזארדס ניצחו 96:99 את דטרויט, ואבדיה סיפק תצוגה לא רעה בכלל עם 9 נקודות (2 מ-4 לשלוש), 10 ריבאונדים, 3 חטיפות ו-2 אסיסטים ב-32 דקות.
היכולת הטובה לא נעלמה מעיניו של המאמן ברוקס: "דני משחק חזק, הוא קשוח. יש לו גודל נהדר והוא יהפוך אותנו לקבוצה טובה יותר". אגב, הערב וושינגטון פרסמה סרטון משעשע, בו נראים שחקני הוויזארדס חוגגים לאנז'ייס פסצ'ניקס יום הולדת, כשאבדיה מרים את המורל ושר לו "היום יום הולדת" בעברית. כן, אפילו ראסל ווסטברוק הצטרף לשירה.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה, ראסל ווסטברוק
דני אבדיה, ראסל ווסטברוק
נכנס לעניינים. אבדיה עם ווסטברוק
(צילום: מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס)
"הרגשתי בנוח, אני פשוט רוצה ליהנות", סיפר אבדיה לכלי התקשורת בארה"ב. "אני אוהב את החברים שלי לקבוצה וכיף לי כאן. אני לא מתבייש מאף אחד ולא מפחד מאף אחד. אני לא יצא לי להביא את התרבות שלי לכאן, אני מקווה שזה יקרה במהלך העונה. האוכל, השירים, המנהגים".
אבדיה הוסיף: "הרבה אנשים יצפו במשחק ה-NBA הראשון שלי, זה לא קורה הרבה. כל המדינה מאחורי, כולם תומכים בי ומאחלים לי בהצלחה. אני מקווה שיהיה לי משחק טוב נגד פילדלפיה. זו לא הפעם הראשונה שכל ישראל מאחורי, אני מת על המדינה שלנו. אנסה לייצג אותנו הכי טוב שאפשר, אבל אנשים צריכים להיות סבלניים. זה לא יקרה ביום אחד. לפני שעזבתי את ישראל דיברתי עם עומרי כספי הרבה, הוא מכיר אותי, הוא לא מודאג לגבי ותמיד נמצא שם כדי לענות על השאלות שלי".