אחרי שלל הטריידים והמעבר המתוקשר של אנדרה דראמונד ללייקרס, גם לוס אנג'לס קליפרס בדרך לחיזוק מעניין. על פי דיווחים בארה"ב, הקבוצה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם דמרקוס קאזינס. החוזה המדובר הוא ל-10 ימים בלבד, משום שכרגע הקליפרס מחפשים שחקן שיוכל לעבות את הסגל ולשמש מחליף לאיביצה זובאץ וסרג' איבאקה. ההחלטה הסופית תקבל עד השבוע הבא, בהתאם לעמידה שלו בדרישות הרפואיות.
הסנטר בן ה-30 שכבר עובר בדיקות רפואיות בלוס אנג'לס, פתח את העונה במדי יוסטון והעמיד ממוצעים של 9.6 נקודות ו-7.6 ריבאונדים ב-25 משחקיו ברוקטס. הוא שוחרר ב-23 בפברואר ומאז הוא שחקן חופשי.
4 צפייה בגלריה
דמרקוס קאזנס
דמרקוס קאזנס
דמרקוס קאזנס. יצטרף לקליפרס?
(צילום: AP)
קאזנס שסבל ממספר פציעות לא פשוטות מהלך הקריירה, שיחק בעבר גם בסקרמנטו, ניו אורלינס וגולדן סטייט.

נחיתת חירום לג'אז

הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר ב-NBA, יוטה ג'אז, קיבלה הלילה (בין שלישי לרביעי) שיעור בפרופורציות לגבי מה שחשוב בחיים עם נחיתת חירום שנאלץ לבצע טייס מטוס הצ'ארטר של הקבוצה זמן קצר לאחר ההמראה.
האירוע התרחש כשהקבוצה הייתה בדרכה למשחק בממפיס בין רביעי לחמישי. ההמראה עברה בשלום אך אז המטוס פגע בלהקת ציפורים והיה צריך לחזור על עקבותיו.
4 צפייה בגלריה
יוטה
יוטה
שחקני יוטה
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
דונובן מיצ'ל
דונובן מיצ'ל
דונובן מיצ'ל
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
רודי גובר
רודי גובר
רודי גובר
(צילום: רויטרס)
לא דווח על פציעות של אף אחד מהאנשים על המטוס, אך על פי עדויות השחקנים שמעו קול נפץ עז וראו הבזק אור מהמנוע השמאלי. מספר שחקנים צייצו בטוויטר בהכרת תודה על כך שאיש לא נפגע. דונובן מיצ'ל הסתפק באימוג'י של כפות ידיים מוצמדות בהודיה.
פורסם לראשונה: 08:39, 31.03.21