דראפט 2020 ייערך עוד 15 יום ובארה"ב ממשיכים בתחזיות, שכוללות כמובן את דני אבדיה. העיתונאי קווין אוקונור מאתר "דה רינגר" העריך כי הפורוורד הישראלי ייבחר במקום הרביעי על ידי שיקגו בולס.
"אם לאמלו בול עדיין יהיה על הלוח, צפו שהטלפונים של שיקגו יצלצלו ועל הקו יהיו קבוצות כמו ניו יורק, דטרויט ועוד כמה שמחפשות שחקן שעושה כמה דברים", כתב אוקונור בתחזית. "גם הבולס עשויים לקחת את בול, אבל מספר מקורות אמרו לי בשבוע האחרון שהם שומעים שאבדיה יכול להיות השחקן בו הבולס חושקים".
3 צפייה בגלריה
יגיע לשיקגו? אבדיה
יגיע לשיקגו? אבדיה
יגיע לשיקגו? אבדיה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה משאיר את כולם מאחור
דני אבדיה משאיר את כולם מאחור
הרבה מאוד אופציות. אבדיה
(צילום: עוז מועלם)
בעבר צפה אוקנור כי גולדן סטייט תיקח את הישראלי כבר בבחירה השנייה, אך כעת טוען שהווריורס יבחרו בסנטר ג'יימס ווייסמן. "לארתוראס קרנישובאס יש השפעה חדשה על ההיסטוריה של דנבר בבחירת כישרונות בינלאומיים, ואבדיה נראה כמו התאמה טבעית לכישרון שיש כרגע בשיקגו. הוא חכם ותמיד משחק עם מנטליות מנצחת. אם הקליעה שלו תשתפר, הוא יוכל להתברר כשחקן הטוב ביותר בדראפט".
באתר "האתלטיק" כתבו כי אבדיה שוחח עם מספר קבוצות חוץ מגולדן סטייט שהתרשמו ממנו כמו אטלנטה, דטרויט, קליבלנד וסן אנטוניו. באותה כתבה דווח שהישראלי שוחח אף עם מילווקי, אך נראה שהשידוך הזה די מעורפל.
3 צפייה בגלריה
גרג פופוביץ'
גרג פופוביץ'
גם סן אנטוניו מתעניינת. פופוביץ'
(צילום: AFP)
עוד במהלך הלילה (בין שני לשלישי) דווח בלא מעט אתרים בארה"ב כי אבדיה ערך אימון אישי לעיני מספר נציגים של סן אנטוניו במהלך השבוע שעבר באטלנטה. "העובדה שבספרס עבדו עם אבדיה באופן אישי בהחלט מעידה על העניין הרב שהוא מייצר במועדון", נכתב ב-USA TODAY. "נותר רק לראות אם סן אנטוניו תוכל לבחור אותו בדדראפט". הסיבה: הספרס יבחרו רק במקום ה-11.