גם יותר משבוע אחרי שידור הפרק האחרון של סדרת הדוקו "הריקוד האחרון", רבים ממשיכים לעסוק בה בלי הפסקה.
אתמול (שלישי) נחשפה הקלטה של ראיון מ-2011 בו מייקל ג'ורדן טוען כי אם אייזיאה תומאס יהיה בסגל ארה"ב לברצלונה 1992 – הוא לא ישחק, זאת בניגוד גמור לדברים שאמר בסדרה עצמה ("זה לא הייתי אני, לא היה לי שום קשר לזה").
2 צפייה בגלריה
"הדוקו היה מלא בשקרים". פרקינס נגד ג'ורדן
"הדוקו היה מלא בשקרים". פרקינס נגד ג'ורדן
"הדוקו היה מלא בשקרים". פרקינס נגד ג'ורדן
(צילום: AP)
כמובן ששלל ביקורות צצו בעקבות ההקלטה שצצה והיא המשך ישיר לביקורת שסופג ג'ורדן על פרטים רבים שהוצגו בסדרה בצורה שלא שיקפה את מה שקרה, כמו גם עובדות שסולפו כדי להציג את כוכב העבר באופן חיובי.
סנטר העבר והיום פרשן ברשת ESPN קנדריק פרקינס היה חריף מאוד בדבריו ותקף את ג'ורדן בכל הכוח. "כל מה שהוא עשה ב'הריקוד האחרון' זה לשקר", אמר פרקינס. "הוא גרם לכולם להיראות כמו נבלים והפך את עצמו לגיבור על. אני שמח שלברון ג'יימס הוא השחקן הטוב בכל הזמנים שלי. ההוכחות התגלו".
2 צפייה בגלריה
קנדריק פרקינס
קנדריק פרקינס
מעדיף את לברון. קנדריק פרקינס
(צילום: AP)
"תשחררו את זיק (אייזיאה תומאס). הייתה להם בעיה עם האופי התחרותי שלו. זו הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב בגללה שהם השאירו אותו בחוץ. הדוקו הזה היה מלא בשקרים והלשנות. רק תראו כמה אנשים התעצבנו על הסדרה – סקוטי פיפן, הוראס גראנט, אייזיאה תומאס ולג'רי קראוס אפילו לא הייתה הזדמנות להגן על עצמו".
"אנשים אמרו לי: 'ג'רי קראוס הוא בחור טוב, הוא לא מקבל מספיק קרדיט בסדרה על כל מה שהוא עשה'. הפכו אותו לאדם רע, למרות שהוא עשה עבודה טובה מאוד בתור ג'נרל מנג'ר. אני פשוט שמח שלברון הוא הפייבוריט שלי, אני בקבוצת 'לברון ג'יימס'".