סגל נבחרת ארה"ב לטוקיו מתחיל להתבהר. בארה"ב מדווחים הערב (שני) כי כריס פול מפיניקס, קווין לאב מקליבלנד וקריס מידלטון ממילווקי אישרו שיצטרפו לסגל הדרים-טים לקראת המשחקים האולימפיים בקיץ. עבור מידלטון זו תהיה האולימפיאדה הראשונה, אחרי ששיחק במדים הלאומיים באליפות העולם (הכושלת) ב-2019.
לאחר הדיווח על הצטרפות השלושה, נראה כי 11 מקומות בנבחרת אוישו וכי נותרו עוד שניים פנויים. על פי הדיווחים ב-ESPN וב"דה את'לטיק", שאר השחקנים שזומנו והודיעו כי יצטרפו הם באם אדבאיו (מיאמי), ג'יימס הארדן וקווין דוראנט (ברוקלין), דריימונד גרין (גולדן סטייט), בראדלי ביל (וושינגטון), ג'ייסון טייטום (בוסטון), דווין בוקר (פיניקס) ודמיאן לילארד (פורטלנד).
4 צפייה בגלריה
כריס פול במהלך ריו 2016
כריס פול במהלך ריו 2016
כריס פול במהלך ריו 2016
(צילום: אורן אהרוני)
4 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן חוגג
ג'יימס הארדן חוגג
יהיה בסגל. הארדן
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
קווין לאב
קווין לאב
לאב. ימצא קצת נחת בנבחרת?
(צילום: AP)
סטף קרי ודונובן מיצ'ל כבר הודיעו שהם דוחים את ההזמנה שקיבלו - הראשון בגלל התחייבויות מוקדמות לפגרה והשני בגלל הרצון להחלים מפציעה בקרסול ולנצל את הזמן כדי להשתקם. שמות שעלו בהקשר של המקומות שעדיין פנויים הם אלו של פול ג'ורג' וקוואי לנארד, שככל הנראה הביעו את רצונם העקרוני להשתתף, אך עדיין לא ברור אם קיבלו החלטה סופית.
למרות הדיווח המהימן, שמגובה במקורות רבים, סביר להניח שעוד צפויות תנודות ברשימת השמות, בעיקר התאם להמשך הפלייאוף ב-NBA, הפציעות והעומסים שעוד יצטברו על חלק מהשחקנים.
4 צפייה בגלריה
דוראנט ומדליית הזהב מריו 2016
דוראנט ומדליית הזהב מריו 2016
דוראנט ומדליית הזהב מריו
(צילום: gettyimages)
נבחרת ארה"ב זכתה במדליית הזהב בשלוש האולימפיאדות האחרונות ולמעשה מאז 1992, לא סיימו בראש הפודיום רק באתונה 2004 (מדליית ארד). האמריקאים ירצו להחזיר את הדומיננטיות שלהם אחרי סיימו רק במקום השביעי באליפות העולם האחרונה, כשהגיעו בסגל חסר וללא כל כוכבי ה-NBA.
נבחרת הנשים של ארה"ב, האלופה האולימפית בשמונה המשחקים האחרונים, פרסמה אתמול את הסגל הסופי לטוקיו. דיאנה טוראסי כמובן שם, אבל לא רק. גם סו בירד בת ה-40, בריטני גריינר, אג'ה ווילסון וכמובן ביאנה סטיוארט, ה-MVP של ליגת ה-WNBA בעונה החולפת וכובת סיאטל סטורם.