לחץ גדול בוושינגטון אחרי עוד הפסד ליגה, ששם אותם במאזן 5:0. אחרי ההפסד הביתי לשיקגו, הקבוצה תצא לשלושה משחקי חוץ קשים. מול מינסוטה, ברוקלין נטס ובוסטון סלטיקס. אח"כ מצפה להם משחקים ביתיים מול פיניקס הלוהטת (מאזן 1:4) וסגנית האלופה מיאמי היט כך שהלו"ז לא מיטיב עם דני אבדיה וחבריו, בלשון המעטה.
ברשת NBC שיבחו את יכולות ההגנה של דני אבדיה, שלא בא הלילה לידי ביטוי בהתקפה: "הוא אחת מנקודות האור של הוויזארדס בהגנה, אבל לא כופה את עצמו בהתקפה ולא השפיע על המשחק, כמו הרוקי של שיקגו פטריק וויליאמס. שניהם נבחרו כפרויקטים לטווח הארוך, שניהם הוכיחו שהם מתאימים מבחינה פיזית לליגה ויהיו טובים בעתיד, אבל שניהם לא באו לידי ביטוי מבחינה התקפית".
1 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה. נקודת האור בהגנה
(צילום: EPA)

אבדיה סיים את הערב עם 6 נקודות ב-25 דקות על הפרקט. הוא הוסיף ארבעה ריבאונדים ושלושה אסיסטים, בעוד פטריק ווילאמס קלע 10 נקודות ב-18 דקות. המאמן סקוט ברוקס סופג הרבה ביקורות ברשתות החברתיות ובאתר קלאץ' פוינט אף קראו לפטר אותו מיידית כדי להציל את העונה. המאמן עצמו אמר אחרי ההפסד: "יש לי הרבה ביטחון בקבוצה, העונה עוד ארוכה. אנחנו צריכים לעבוד יותר קשה ולפתור את הבעיות שלנו. תמיד יותר קשה להשיג את הניצחון הראשון, זה הולך להיות קשוח".
ראסל ווסטברוק סירב לדבר עם התקשורת אחרי המשחק, מי שכן דיבר הוא הכוכב השני של הקבוצה בראדלי ביל (28 נקודות) שאמר: "אנחנו חייבים להשתפר ביחד, גם אני צריך להיות יותר טוב וחייב לדעת איך לסגור משחקים צמודים". על המצב בחדר ההלבשה אמר בראדלי: "אנחנו עצבניים, אבל בקטע טוב". לא ביקשתי מההנהלה לעשות שינויים, עברו רק חמישה משחקים. יש עוד הרבה קבוצות שלא שמתקשות, היחסים ביני לבין המאמן והג'נרל מנג'ר בסדר".