43 שניות מפתיחת המשחק הלילה (בין שבת לראשון) בברקלייס סנטר, ייתכן שברוקלין איבדה את אחד הכוכבים שלה לתקופה ארוכה ואולי גם ספגה מכה קשה בכל הקשור לחלומות האליפות שלה. עם כל הכבוד ל-107:115 הביתי על מילווקי, שהעלה את הנטס ל-0:1 בסדרת חצי גמר המזרח, בקבוצה עסוקים רק בדבר אחד: בירור מצבו של ג'יימס הארדן, שנפצע ממש בתחילת ההתמודדות.
הארדן אובחן עם מתיחה בשריר הירך האחורי וכמובן יעבור בדיקת MRI, שם יתברר מצבו לקראת המשך הסדרה. על פי מספר דיווחים בארה"ב, בברוקלין לא יסכנו את בריאותו של הארדן, מאחר וסבל מפציעה דומה כבר בחודש אפריל. אם ה-MRI ייצא תקין, יכול להיות שיחזור רק למשחק מספר 3 ואולי רק לסדרה הבאה, אם וכאשר. בנטס אף אחד לא היה מוכן לתת אינדיקציה לכך.
4 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן
בברוקלין מחכים ל-MRI שיעבור. הארדן
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן
רגע הפציעה. הארדן מול מילווקי
(צילום: EPA)
"אני שבור לב בשבילו", הודה מאמן ברוקלין, סטיב נאש. "ספגנו כל-כך הרבה דברים השנה. במובן מסוים, היינו כבר 'מאומנים' לאירוע הזה. בכל מקרה, אתה אף פעם לא רוצה לראות דברים כאלה, בטח לא עבור מישהו כמו ג'יימס. הוא שחקן כל כך חשוב, מדהים ואיכפתי".
נאש, כאמור, לא היה מוכן לתת הערכת זמן לחזרתו של הסופרסטאר: "אני לא יודע מה יקרה. אני לא יודע אם ישחק במשחק הבא, או אם הוא בחוץ להמשך הפלייאוף. אין לי מושג. פשוט כואב לי הלב שהוא לא היה איתנו הלילה".
4 צפייה בגלריה
קווין דוראנט
קווין דוראנט
"זו הייתה אמורה להיות הצגה". דוראנט
(צילום: AP)
גם ללא הארדן, הנטס קיבלו תפוקה נהדרת מהחלק הנוסף בטריו: קווין דוראנט סיים עם 29 נקודות ו-10 ריבאונדים, קיירי ארווינג הוסיף 25 נקודות ו-8 אסיסטים. "לא הבנתי מה קרה עד שהוא התחיל לצאת מהמגרש", סיפר דוראנט. "זו הייתה אמורה להיות הצגה הוא פשוט לא היה שם. זה פשוט מבאס, כי אני רוצה שהוא יהיה איתנו".
"אני יודע כמה אכפת לו", המשיך דוראנט. "אני יודע כמה הוא רוצה להיות איתנו ברגע הזה. כולם מאחלים לו החלמה מהירה". גם קיירי המשיך באותו הקו: "אף פעם לא קל לאבד מישהו בשל פציעה, במיוחד בתקופה הזו של השנה שבה אנחנו פשוט רוצים ליהנות מכדורסל ולשחק ברמה גבוהה. היינו צריכים לעשות התאמה מהירה ופשוט להסתגל".
4 צפייה בגלריה
יאניס מאוכזב
יאניס מאוכזב
יאניס מאוכזב
(צילום: AP)
מהעבר השני, במילווקי לא נשמעו מודאגים יותר מדי מההפסד. "אני חושב שהיה קצת מהכל", אמר בסיום יאניס אנדטוקומבו, שהיה אחת מנקודות האור היחידות של הבאקס עם 34 נקודות, 11 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-2 חטיפות. "הזריקות לא נכנסו. לא עבדנו כל-כך קשה בהגנה. היינו צריכים להקשות עליהם הרבה יותר".
יאניס מצא את הסיבה למשחק הנרפה של קבוצתו: "לא שיחקנו במשך שבוע, לא לכולם היה את האדרנלין שצריך. פגשנו הפעם קבוצה הרבה יותר טובה מבחינה התקפית. ברור שאנחנו פשוט צריכים לצאת למשחק מספר 2 בסדרה ולעשות עבודה טובה יותר".