אחרי שלושה הפסדים רצופים, וושינגטון חזרה לחייך הלילה (בין שני לשלישי) ובעיקר הציגה את משחקה הטוב ביותר העונה ב-107:128 המרשים על פיניקס. הוויזארדס רשמו ניצחון ביתי ראשון, בערב כמעט מושלם מבחינתם, בו הוליכו לאורך כל הדקות, ביתרון שהגיע בשיאו עד ל-32 הפרש. וזה עוד מול אחת הקבוצות הלוהטות במערב.
דני אבדיה שוב פתח בחמישייה, אבל יכול לסכם ערב סולידי מבחינתו. הוא סיים עם שש נקודות ב-3 מ-6 מהשדה (לא זרק כלל מחוץ לקשת - לראשונה העונה), חמישה ריבאונדים, אסיסט ושני איבודים ב-20 דקות. לאורך כל הרבע האחרון הוא סופסל, כמו גם במהלך הבריחה הגדולה של הוויזארדס ברבע השני.
5 צפייה בגלריה
כריס פול משקיף על דני אבדיה
כריס פול משקיף על דני אבדיה
אבדיה שואג בדרך לסל, פול רק משקיף מהצד
(צילום: EPA)
5 צפייה בגלריה
אבדיה וביל מגיעים לברך את נטו
אבדיה וביל מגיעים לברך את נטו
אבדיה וביל מגיעים לברך את נטו
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
בראדלי ביל וכריס פול
בראדלי ביל וכריס פול
נפרדו כידידים. ביל ופול
(צילום: AP)
ללא ראסל ווסטברוק הפצוע, סקוט ברוקס נהנה מחזרתו של בראדלי ביל לסגל. הסופרסטאר, שלא שיחק בהפסד למיאמי, הצטיין עם 34 נקודות והפך לשחקן הרביעי בלבד ב-NBA מאז 1976 שקולע 25 ומעלה ב-10 המשחקים הראשונים של העונה. הוא הוסיף 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים וסיים עם 12 מ-22 מהשדה.
הפורוורד הישראלי, לעומת זאת, לא ממש היה פקטור בהתקפה במהלך הערב, וגם שמר רע מאוד בחלק מהפוזשנים הראשונים. הוא ירד לספסל במהלך הרבע הראשון (אותו הוויזארדס סיימו ביתרון 15:29), חזר לקראת סיום המחצית, אבל ביצע עבירה שלישית ושוב ירד לנוח.
5 צפייה בגלריה
בראדלי ביל
בראדלי ביל
בלתי ניתן לעצירה. ביל
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
אבדיה והוצ'ימורה מנסים לעצור את בוקר
אבדיה והוצ'ימורה מנסים לעצור את בוקר
אבדיה והאצ'ימורה מנסים לעצור את בוקר
(צילום: EPA)
ריצת 0:14 של וושינגטון ברבע השני הקפיצה את ההפרש ל-25:57. על המקהלה ניצחו בעיקר ביל ודאוויס ברטאנס, שצלף במהלך אותה ריצה שלוש שלשות ורשם 5 מ-5 מחוץ לקשת ברבע השני. ברבע השלישי אבדיה קלע ארבע מתוך שש הנקודות שלו (דחיקה למסירת הלי-הופ של ביל ועוד קליעה יפה מחצי מרחק), אבל הסאנס הצליחו למזער מעט נזקים.
לשמחתו של ברוקס, היה לו את ביל על הפרקט. הוא קלע 17 נקודות רק ברבע השלישי וגם חסרונו של תומאס בראיינט הפצוע לא הורגש. עד הסיום וושינגטון שייטה לניצחון שלישי בלבד העונה (מאזן 8:3). ברטאנס סיפק 18 נקודות לוויזארדס וראול נטו הוסיף 16. רובין לופס ומו ואגנר חיפו יפה על חסרונו של בראיינט, קלעו יחד 20 נקודות ולקחו 18 ריבאונדים.
את הסאנס (4:7), שנראו עייפים וסגרו משחק חוץ שלישי ברציפות, הוליך כצפוי דווין בוקר עם 33 נקודות. כריס פול (11 אסיסטים) ומיקל ברידג'ס הוסיפו 14 כ"א. משחקה הבא של וושינגטון יהיה בלילה בין רביעי לחמישי - ושוב בבית מול קבוצה חזקה מהמערב - יוטה ג'אז.