מיאמי היט תשווה את סדרת גמר ה-NBA או לוס אנג'לס לייקרס תעשה צעד גדול לעבר האליפות? את התשובה לכך נקבל הלילה (בין שלישי לרביעי, 4:00) בסיומו של משחק מספר 4 בין השתיים, שייערך ב"בועה" באורלנדו. הלייקרס מוליכים 1:2 בסדרה (בשיטת הטוב מ-7), אבל מגיעים לאחר ההפסד המפתיע שלשום - 115:104 להיט.
אריק ספולסטרה בונה שוב על ה-כוכב שלו, ג'ימי באטלר, שסיפק בלילה בין ראשון לשני משחק ענק - 40 נקודות, 13 אסיסטים ו-11 ריבאונדים. ואם זה לא מספיק, באטלר היה מעורב ב-73 נקודות של מיאמי (בשקלול נקודות ואסיסטים) מתוך ה-115. הכי הרבה במשחק גמר מאז וולט פרייז'ר ב-1970.
4 צפייה בגלריה
לברון מול באטלר
לברון מול באטלר
יהיה חם גם הלילה? לברון ובאטלר
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
לברון מול באטלר
לברון מול באטלר
לברון מול באטלר במשחק השלישי בסדרה
(צילום: AFP)
באטלר בעיקר הרגיז את לברון ג'יימס, כשטראש טוק בין השניים נקלט במצלמות הטלוויזיה. באטלר נראה פונה ללברון ואומר לו: "אתה בבעיה", בתגובה לדברים זהים שכוכב הלייקרס אמר לו אחרי המשחק הראשון בסדרה.
אמש, לקראת המשחק הרביעי, לברון הגיב לאירועים האחרונים: "אני לא מהאנשים שמשתמשים בטראש טוק יותר מדי. הדרך שבה אני משחק עושה את הטראש טוק לבדה. מאז ומתמיד אני נותן ליכולת שלי לדבר על הפרקט, השאר לא מעניין".
4 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לא מתרגש מבאטלר. לברון
(צילום: AFP)
"אני בכושר נהדר. אני מתאושש מצוין ממשחק למשחק, ומצידי מסוגל לשחק בכל רגע נתון, גם עכשיו", הוסיף לברון שנשאל גם על שיתוף הפעולה המוצלח עם אנתוני דייויס. "אין לי שום ציפיה מיוחדת ממנו. הוא בסך הכול צריך להיות עצמו".
העיתונאים שאלו את לברון על AD, בעיקר לאור המשחק האחרון בסדרה. דייויס רשם "רק" 15 נקודות ו-5 ריבאונדים ונראה אנמי בלא מעט דקות. "הוא לא צריך לחשוב יותר מדי", הסביר לברון. "היה משחק אחד פחות טוב של כל הקבוצה, אבל מה שקרה לא מייצג אותנו".
4 צפייה בגלריה
אנתוני דייויס
אנתוני דייויס
איזה דייויס נקבל הפעם?
(צילום: AP)
בשורות חיוביות במיאמי הן בגזרת הפצועים. גוראן דראגיץ' צפוי כמעט בוודאות להחמיץ את כל הסדרה, אבל בם אדבאיו עשוי ליטול חלק במשחק הלילה. בעוד דראגיץ' הוגדר "בספק" למשחק, אדבאיו שודרג להגדרה של "לא ברור". "במיאמי עושים הכול כדי שאוכל לשחק", סיפר אדבאיו. "מקווה שזה יקרה".