עונת 2020/21 ב-NBA החלה לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) עם ניצחון של הקליפרס על הלייקרס (109:116), מעט יותר מחודשיים מאז הפעם האחרונה שלברון ג'יימס וחבריו שיחקו משחק רשמי.
זה היה כמובן משחק האליפות של הלייקרס, שגברו 2:4 על מיאמי בסדרת גמר הפלייאוף שנערכה כולה בבועה באורלנדו. הלילה קיבלו השחקנים את טבעות האליפות בטקס חגיגי, במהלכו לברון נראה נרגש מאוד ולא הפסיק לעשות פוזות למצלמה עם התכשיט החדש.
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס עם טבעת האליפות
לברון ג'יימס עם טבעת האליפות
המטרה עכשיו: טבעת חמישית. לברון ג'יימס מדגמן עם התכשיט החדש
(צילום: רויטרס)
"אני שמח שהיום הזה נגמר ואפשר להתרכז בעונה עצמה, אבל עכשיו זה פשוט הרבה כדי לעכל", אמר לברון, שקלע 22 נקודות. "זה הרגיש מוזר לקיים משחק כדורסל היום".
ג'יימס, שסובב את הקרסול שלו שמונה דקות לסיום ולא חזר לפרקט, הוסיף: "הייתה לנו עונה אדירה ב-2019/20, אבל עכשיו אנחנו צריכים להיות עם הפנים ל-2020/21. הקרסול שלי במצב די טוב. אטפל בו מסביב לשעון כדי להיות כשיר למשחק מול דאלאס (בין שישי לשבת). אני אהיה בסדר".
"היינו מרוכזים בעצמנו", אמר מאמן המנצחת טיירון לו. "טבעת האליפות הזו הגיעה ללייקרס. הייתה להם עונה נהדרת, ואי אפשר לקחת להם את הקרדיט על כך. לא היינו מרוכזים בלייקרס. הייתה להם שנה מצוינת, ומגיעות להם כל הברכות, אבל עכשיו אנחנו בעונה חדשה וממשיכים הלאה".
2 צפייה בגלריה
קוואי לנארד
קוואי לנארד
"זו קבוצה שונה". קוואי לנארד
(צילום: AFP)
"זה לא אידיאלי, אבל אני מרגיש שזה נחוץ כדי לנהל את הדקות של השחקנים בדרך הנכונה", התייחס מאמן הלייקרס פרנק ווגל לרוטציה הרחבה. "כדי לצלוח את התקופה הזו צריך להישאר בריאים, ומעבר לכך לא היה לנו מספיק זמן כדי לחבר כמו שצריך את השחקנים החדשים שלנו. החמישייה שלנו בכל מקרה צריכה לשחק יותר טוב ממה שהיא שיחקה הערב".
"אנחנו לא חושבים על העונה שעברה", סיפר קוואי לנארד אחרי שסיים עם 26 נקודות. "זו קבוצה שונה. אני פשוט שמח שהמשכנו לשחק כדורסל בצורה הנכונה כל המשחק. גם כשאיבדנו את כל היתרון שהיה לנו, ידענו להתאושש והמשכנו לשחק את הכדורסל שנו. הרצנו תרגילים כמו שצריך וזה מה שממלא אותי גאווה. כולם חיפו אחד על השני ונשארו חיוביים".