היסטוריה ב-NBA: לראשונה ניהלו יחד שתי שופטות ניהלו משחק בליגה הטובה בעולם. זה קרה הלילה (בין שני לשלישי) במפגש בין אורלנדו לשארלוט (108:117). נטלי סאגו וג'נה שרודר צוותו יחד עם שון רייט ושברו עוד תקרת זכוכית.
סאגו ושרודר כבר היו חלק מצוות של שלוש שופטות העונה, אבל זה היה בליגת הפיתוח, וב-NBA עד הלילה מעולם שתי שופטות לא ניהלו משחק יחד על אותו פרקט. "זה דבר גדול", סיפרה שרודר לפני המשחק. "החלומות הנשיים שלי התגשמו. הערכים האישיים שלי התחברו עם הערכים המקצועיים שלי. מדהים".
2 צפייה בגלריה
סאגו ושרודר יחד עם שון רייט
סאגו ושרודר יחד עם שון רייט
סאגו ושרודר יחד עם שון רייט
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
שרודר
שרודר
חלק מההיסטוריה. שרודר במהלך המשחק הלילה בשארלוט
(צילום: AP)
ליגת ה-NBA מורכבת העונה מ-76 שופטים, שבע בלבד מתוכן נשים. כך שיש עוד הרבה לאן לשאוף. "ועדיין, זה נחמד", אמרה סאגו. "כל אחת מאיתנו שמחה ונרגשת לעבוד יחד. אנחנו קבוצה מאוד מגובשת של שופטות, קרובות אחת לשנייה וכיף להיות שותפה לאירוע כזה".
סאגו הבטיחה כי לא מדובר בפעם האחרונה ששתי שופטות ינהלו משחק יחד ב-NBA: "אני פשוט גאה להיות חלק מארגון שמקדם את האנשים ונותן להם מקום עבודה על פי היכולות שלו, ולא על פי המגדר או הגזע".

לנארד וג'ורג' ייעדרו מול אטלנטה

האם רצף שבעה הנצחונות של לוס אנג'לס קליפרס ייעצר? מה שבטוח הוא שיהיה קשה לשמור עליו לנוכח העובדה שקוואי לנארד ופול ג'ורג' נכנסו לפרוטוקול הבריאות והבטיחות של הליגה וייעדרו ממשחק החוץ ול אטלנטה.
בקליפרס חוששים כי ייאלצו לאבד את צמד הכוכבים לאורך כל מסע ששת משחקי החוץ הנוכחי. השאלה הגדולה היא האם אחד מהשניים יאומת כחיובי לנגיף הקורונה, דבר שיגרום לכדור שלג. שחקן נוסף שייעדר הלילה מהמשחק בקליפרס הוא פטריק בברלי הפצוע בברכו.