"פברואר השחור" של וושינגטון נמשך הלילה (בין חמישי לשישי) עם הפסד נוסף, הפעם צפוי במיוחד - 130:110 אצל האלופה דנבר. הוויזארדס נשרו למאזן 7:0 במהלך החודש הנוכחי ועם לוח המשחקים הצפוי להם - שכולל מפגשים מול אוקלהומה סיטי, קליבלנד וגולדן סטייט - נראה שהם בדרך להישג שלילי עגום בעונה שהיא גם ככה איומה מבחינה קבוצתית.
דווקא אחרי שיא הקריירה ב-NBA, שכלל 43 נקודות מול ניו אורלינס, דני אבדיה שב מפגרת האולסטאר וירד לקרקע. הוא הציג את אחד ממשחקיו החלשים העונה: 5 נקודות (2 מ-11 מהשדה, 1 מ-3 משלוש), 4 ריבאונדים ואסיסט ב-27 דקות על הפרקט. בנוסף, אחרי ארבעה משחקים עוקבים בהם קלע לפחות 21 נקודות, גם הרצף של אבדיה נעצר.
5 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
אבדיה מתקשה מול דנבר, הלילה
(צילום: AP Photo/David Zalubowski)
5 צפייה בגלריה
פול
פול
עוד משחק רע, עוד הפסד. פול
(צילום: AP Photo/David Zalubowski)
5 צפייה בגלריה
יוקיץ' מול אבדיה
יוקיץ' מול אבדיה
יוקיץ' מול אבדיה
(צילום: AP Photo/David Zalubowski)
האמת, זה לא היה כוחות מהרגע הראשון. הנאגטס - עם ניקולה יוקיץ' בערב שיא - הוליכו לכל אורך ההתמודדות, עלו ליתרון דו-ספרתי ראשון כבר באמצע הרבע הראשון (11:21) ולא ממש התקשו מול האין-הגנה של וושינגטון. 12 הדקות הראשונות הסתיימו ב-25:38 לדנבר ועד ההפסקה הפער צמח ל-49:72 בלתי מחיק, בטח אם שואלים את וושינגטון גרסת 2024.
אבדיה קלע את הנקודות הראשונות שלו במשחק, 1:47 לסיום הרבע השני ואת המחצית סיים עם 1 מ-7 מהשדה ומדד 16-. וושינגטון אמנם ניצחה את הרבע השלישי (29:34), אבל מעולם לא הציגה ניסיונות קאמבק אמיתיים. ככה זה שיוקיץ' בשיאו מהעבר השני ודנבר בסגל מלא לראשונה אחרי תקופה ארוכה.
5 צפייה בגלריה
יוקיץ'
יוקיץ'
ברמה מעל כולם. יוקיץ'
(צילום: Ron Chenoy-USA TODAY Sports)
5 צפייה בגלריה
יוקיץ'
יוקיץ'
"הג'וקר" הגיע לאולם. ואנחנו לא מדברים על יוקיץ'
(צילום: Ron Chenoy-USA TODAY Sports)
"הג'וקר" סיים עם הטריפל-דאבל ה-121 שלו בעונה הסדירה, שכלל 21 נקודות, 19 ריבאונדים ו-15 אסיסטים ב-31 דקות. בנוסף, רושם ציון דרך מרשים: לפחות טריפל-דאבל אחד מול כל קבוצות ה-NBA אותן פגש בקריירה. לא פחות משישה שחקנים אצל האלופה (מאזן 19:37) סיימו בספרות כפולות. מייקל פורטו ג'וניור הוליך את קלעיה עם 22 נקודות, ג'מאל מארי הוסיף 18 וארון גורדון 17.
מהעבר השני, קייל קוזמה היה היחידי שתפקד אצל הוויזארדס (מאזן 46:9) עם 31 נקודות ו-13 ריבאונדים. ג'ורדן פול הוסיף 18 וטיוס ג'ונס 13. משחקה הבא של וושינגטון יהיה כבר הלילה מול אחת הקבוצות הטובות ב-NBA - אוקלהומה סיטי.