כוכב העל של גולדן סטייט, סטף קרי, הוא כבר איש עשיר מאוד. אבל בקרוב הוא יהפוך להיות מיליארדר. קרי, ה-MVP של סדרת גמר הפלייאוף האחרונה ב-NBA, קרוב לחתימת חוזה חדש עם מותג ההלבשה "אנדר ארמור". חוזה יוצא דופן - לכל החיים - בשווי של "מעל למיליארד דולר", לדברי הכוכב.
על פי דיווח ב"רולינג סטון", קרי שהצטרף למותג בשנת 2013, צפוי להאריך את חוזהו ב"אנדר ארמור" על אף חיכוך מסוים בינו לבין מייסד המותג, קווין פלאנק, שהביע תמיכה בנשיא לשעבר דונלד טראמפ.
2 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
יכול לעשן ברוגע. קרי
(צילום: AP)
קרי שנבחר למשחק האולסטאר שמונה פעמים, הודה שהיו דיונים על עזיבה אפשרית של מותג ההלבשה בשנת 2018. מעט לפני ש"אנדר ארמור" הפרידו את המותג של קרי בדומה למהלך שבוצע בנייקי לזה של מייקל ג'ורדן. "אני לא צריך להרים את הקול שלי כדי לכעוס", אמר בזמנו קרי. הארכת העסקה עם החברה מעידה כי היחסים בין קרי ל"אנדר ארמור" השתפרו במהלך 4 השנים האחרונות.
בצד המקצועי, קרי רשם שנת שיא כשהוביל את הווריורס לאליפות הרביעית שלהם מאז 2015. קרי העמיד ממוצעים של 25.5 נקודות, 6.3 אסיסטים, 5.2 ריבאונדים ו-1.3 חטיפות למשחק העונה.
2 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
עוד הרבה כסף לחשבון הבנק. קרי
(צילום: AP)
באוגוסט שנה שעברה סיכם קרי לארבע שנים נוספות בגולדן סטייט תמורת 215 מיליון דולר. בכך הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שחותם על שני חוזים נפרדים של 200 מיליון דולר או יותר.