וושינגטון ויזארדס מנסה להנחית אצלה את ספנסר דינווידי מברוקלין, ושמו של דני אבדיה השתרבב לאחת הידיעות הקשורות לכך.
כתב רשת NBC שמסקר את וושינגטון, קווינטון מאיו, דיווח הערב (רביעי) שברוקלין רצתה לקבל את אבדיה בתוספת בחירת דראפט עתידית בסיבוב הראשון או בסיבוב השני תמורת דינווידי, אך וושינגטון דחתה את ההצעה.
4 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה. וושינגטון לא מתכוונת לוותר עליו
(צילום: AP)
הציוץ של כתב NBC
עם זאת, מאיו עדיין משוכנע שתימצא הנוסחה שתשלח את דינווידי בטרייד לוושינגטון, אולי כבר ביממה הקרובה. הסיבה לעיכוב המתמשך במשא ומתן, לטענתו, היא שמדובר בעסקה סבוכה שצפויות להשתתף בה בין שש לשמונה קבוצות – לא פחות – ביניהן ככל הנראה שיקגו ואוקלהומה סיטי.
4 צפייה בגלריה
ספנסר דינווידי
ספנסר דינווידי
ספנסר דינווידי. יעבור לוושינגטון בכל זאת?
(צילום: AP)

דיווח: הניקס יצרפו את ווקר

ניו יורק ניקס הייתה אחת ההפתעות הנעימות של עונת 2020/21 ב-NBA, והעפילה לפלייאוף בפעם הראשונה אחרי שבע שנים. בהנהלת הקבוצה מהתפוח הגדול פיתחו תיאבון, ובימים האחרונים הם פועלים בשיא המרץ בעונת המלפפונים.
אחרי שהחתימה את אוון פורנייה הצרפתי עבור 78 מיליון דולר לארבע שנים, האריכה את החוזה של דרק רוז (43 מיליון דולר לשלוש שנים) והשאירה את נרלנס נואל ואלק ברקס, לצידו של הכוכב הגדול ג'וליוס רנדל, ב-ESPN מדווחים שהניקס מתכוונים להחתים את קמבה ווקר.
4 צפייה בגלריה
קמבה ווקר
קמבה ווקר
ווקר. תחנה חדשה בקריירה
(צילום: AFP)
על פי הדיווח, הרכז הגיע לסיכום עם אוקלהומה סיטי על קניית החוזה שלו ושחרור מהקבוצה. קבוצתו הקודמת של ווקר, בוסטון סלטיקס, העבירה אותו בטרייד לא מזמן לת'אנדר יחד עם שתי בחירות דראפט עתידיות - ובתמורה קיבלה את אל הורפורד, מוזס בראון ושתי בחירות דראפט עתידיות משלה. כעת נראה שווקר לא ישחק אפילו משחק אחד במדי הת'אנדר.
ווקר רשם עונה בינונית בבוסטון, וגם היה פצוע לא מעט. הוא סיים את 2020/21 עם ממוצע של 19.3 נקודות, 4.9 אסיסטים ו-4 ריבאונדים.
4 צפייה בגלריה
דרק רוז
דרק רוז
רוז. קו אחורי מעניין עם ווקר
(צילום: רויטרס)
ווקר הוא יליד ניו יורק, כך שעבורו זאת חזרה הביתה. את קריירת ה-NBA שלו החל בשארלוט בובקטס (לאחר מכן הורנטס), שבחרה אותו במקום התשיעי בדראפט 2011. ווקר שיחק שמונה עונות בשארלוט. ב-2019 עבר בטרייד לבוסטון, וכאמור לאחרונה עבר לאוקלהומה סיטי.
הרכז בן ה-31 נבחר ארבע פעמים למשחק האולסטאר (2020-2017), ב-2019 אף נכלל בחמישיית המצטיינים השלישית של העונה. 2018/19 הייתה העונה הטובה בקריירה שלו מבחינה אישית עם 25.6 נקודות, 5.9 אסיסטים ו-4.4 ריבאונדים ב-34.9 דקות. מיד לאחר מכן הוא עבר לבוסטון.
פורסם לראשונה: 17:12, 04.08.21