סטף קרי סיכם על חוזה עתק בגולדן סטייט: כוכב הקבוצה חתם לארבע שנים נוספות בהן הוא צפוי להרוויח לא פחות מ-215 מיליון דולר בסך הכל. הוא השחקן הראשון בהיסטוריה של הליגה שהולך להרוויח יותר מ-200 מיליון דולר. החוזה שלו היה אמור להסתיים בסוף העונה הקרובה (2021/22).
קרי ירוויח 45.8 מיליון דולר בעונה הקרובה, מה שאומר שבחמש העונות הקרובות הוא ירוויח בסך הכל 261 מיליון דולר. כנראה קרי בן ה-33 יסיים את הקריירה שלו בגולדן סטייט, שבמדיה הוא משחק כבר 12 עונות. בעונה האחרונה רשם ממוצע משוגע של 32 נקודות למשחק וסיים כמלך הסלים בפעם השנייה בקריירה. הוא זכה עם גולדן סטייט בשלוש אליפויות, ופעמיים סיים כ-MVP של הליגה.
3 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
סטף קרי. יש לו סיבה לחייך
(צילום: רויטרס)
גם לוס אנג'לס לייקרס עובדת קשה בקיץ הזה, וביצעה שלוש החתמות מעניינות מאוד: מדובר בכרמלו אנתוני הוותיק שחתם לעונה אחת, בגארד מאליק מונק ובקנדריק נאן.
אנתוני, שחגג במאי האחרון יום הולדת 37, נבחר באותו דראפט יחד עם לברון ג'יימס ב-2003 (אנתוני נבחר שלישי, ג'יימס ראשון). בעונה האחרונה הוא שיחק בפורטלנד טרייל בלייזרס וקלע 13.4 נקודות למשחק. ממוצע הקריירה שלו עומד על 23 נקודות למשחק. הוא נבחר עשר פעמים לאולסטאר, ויש לו שלוש מדליות זהב עם ארה"ב באולימפיאדה, אבל עדיין אין לו את הדבר החשוב ביותר: אליפות. הוא ינסה להשיג אותה יחד עם לברון ג'יימס.
3 צפייה בגלריה
כרמלו אנתוני
כרמלו אנתוני
רוצה אליפות. כרמלו אנתוני
(צילום: EPA)
החתמה לא פחות מעניינת היא זאת של מאליק מונק בן ה-23. הגארד נבחר בדראפט 2017 ע"י שארלוט הורנטס ושיחק בה עד היום. הוא מגיע אחרי עונת שיא בקריירה: 11.7 נקודות למשחק, וחשוב יותר 40.1 אחוזים מחוץ לקשת. נאן, שמגיע ממיאמי, חתם לשתי עונות ועל פי הדיווחים ויתר על הצעה טובה יותר במקום אחר בשביל להיכלל בסגל הכוכבים של הלייקרס ולהיאבק על האליפות. מי שיעשה את הדרך ההפוכה הוא מרקיף מוריס שעזב את וסיכם על חוזה לעונה אחת בהיט. כזכור, הלייקרס צירפו בטרייד גם את ראסל ווסטברוק.
דמאר דרוזן, שרשם בעונתו השלישית בסן אנטוניו ממוצעים של 21.6 נקודות ו-6.9 אסיסטים, יעבור על פי הדיווחים לשיקגו בולס בעסקת סיין אנד טרייד. הגארד בן ה-31 צפוי לחתום בבולס לשלוש שנים תמורת 85 מיליון דולר. במסגרת העסקה, הספרס יקבלו את ת'דאוס יאנג, אל-פארוק אמינו, בחירת דראפט עתידית בסיבוב הראשון ועוד שתי בחירות עתידיות בסיבוב השני. שיקגו היא בין הקבוצות הפעילות ביותר הקיץ, ודרוזן מצטרף ללונזו בול שמגיע מניו אורלינס ואלכס קארוסו שמצטרף מהלייקרס. עוד שחקן שעוזב את הלייקרס הוא אנדרה דראמונד, שחתם בפילדלפיה לשנה.
3 צפייה בגלריה
דמאר דרוזן
דמאר דרוזן
ינדוד לשיקגו. דמאר דרוזן
(צילום: AP)