בארה"ב מתקשים להירגע לאחר ההצגה של קליי תומפסון הלילה (בין שני לשלישי) ב-114:141 של גולדן סטייט על הת'אנדר. הגארד תפס פיקוד בהיעדרו של סטף קרי הפצוע והתפוצץ עם 12 שלשות מ-16 ניסיונות בדרך ל-42 נקודות בהופעה היסטורית.
עד כמה היסטורית הייתה ההופעה של קליי? קודם כל, מדובר בכמות השלשות הגדולה ביותר שלו למשחק מאז 2018 והשנייה הכי גדולה בקריירה. בנוסף, הוא הפך לשחקן השני בהיסטוריה שקולע 12 שלשות ומעלה ביותר ממשחק אחד, כשלפניו עשה זאת לא אחר מאשר - סטף קרי.
1 צפייה בגלריה
שחקן גולדן סטייט ווריירורס קליי תומפסון
שחקן גולדן סטייט ווריירורס קליי תומפסון
מצטנע. קליי תומפסון
(AFP)
נתון מרשים נוסף לגבי התצוגה של תומפסון, היא שאת כל 42 הנקודות שלו הוא קלע מבלי שנשלח לקו העונשין אפילו פעם אחת. הוא סיים את המשחק עם 15 מ-22 מהשדה (68 אחוז) והוסיף גם 3 ריבאונדים. ג'ורדן פול היה מצוין גם הוא (21 ו-12 אסיסטים) כאשר גם אנדרו וויגינס (18) בלט.
בסיום ההופעה הנהדרת שלו נשאל תומפסון האם לדעתו הוא שוב ברמת אולסטאר: "למען האמת, עדיין לא. אבל אחזור שוב לרמה הזו מהר מאוד. אופיע ברגע החשוב ביותר".
דריימונד גרין פירגן להצגה של חברו: "זה היה יפהפה לראות אותו משחק. היינו צריכים את זה. עבר זמן מאז שהשגנו ניצחון בהפרש גדול. זה חשוב, במיוחד כשאנחנו ללא סטף. עכשיו אנחנו צריכים לנסות ליצור מומנטום".

קר נהנה

מאמן הווריורס סטיב קר היה שבע רצון לאחר הניצחון המשכנע של קבוצתו: "זו זריקת ביטחוון משמעותית לראות את ההופעה של השחקנים, למרות שהיינו ללא קרי. הופעה אינדיבודאלית נהדרת. המשחק הזה גרם לכולם להרגיש טוב, אני מקווה שנוכל להמשיך כך".
בעוד כולם החמיאו להצגה של קליי תומפסון, קר שיבח את ג'ורדן פול: "הוא היה נפלא. זו הייתה אחת ההופעות הטובות ביותר שלו שיצא לי לראות. הוא היה תחת שליטה באופן מוחלט. נהניתי מהמשחק הזה. אולי המשחק שהכי נהניתי ממנו העונה".