וושינגטון הובסה הלילה (בין שני לשלישי) בביתה 114:91 על ידי קליבלנד וירדה מנוצחת בפעם השלישית ברציפות. דני אבדיה פתח בחמישייה וסיים עם 12 נקודות ו-4 ריבאונדים ב-30 דקות, אך לא הצליח לסייע לחבריו להימנע מהפסד מספר 29 העונה.
הקאבס הגיעו חדים מהפתיחה וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 25:37. האורחת המשיכה ללחוץ על הדוושה גם ברבע השני וסיימה את המחצית הראשונה עם יתרון של 20 הפרש. הוויזארדס, שנאלצו להסתדר ללא בראדלי ביל וקייל קוזמה, לא הצליחו להתקרב ליריבה וסיימו ערב רע מעבר לקשת עם 6 שלשות בלבד מ-28 ניסיונות.
3 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
הופעה התקפית לא טובה, כמו כל חבריו. דני אבדיה
(AP)
כאמור, אבדיה פתח בחמישייה אך לא הצליח לבלוט מעל הבינוניות של חבריו בהתקפה. הפורוורד הישראלי אמנם סיים עם 12 נקודות, אך עשה זאת ב-3 מ-10 מהשדה וסיים עם מדד הפלוס-מינוס הגרוע ביותר בקבוצה (23-, יחד עם מונטה מוריס). אבדיה קבע ציון דרך מרשים בליגה, כאשר 4 הריבאונדים שלקח הציבו אותו על 1,000 ריבאונדים בקריירה, ובנוסף רשם גם 3 אסיסטים ו-2 חטיפות.
קריסטפס פורזיניגיס הוליך את קלעי הוויזארדס עם 18 נקודות (1 מ-6 מעבר לקשת), להן הוסיף 7 ריבאונדים. הקלע הבולט אחרי הלטבי היה וויל ברטון, שתרם 15 נקודות מהספסל, אך כאמור זה לא בדיוק עזר לקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור.
3 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
הפסד שלישי ברציפות לוויזארדס. דני אבדיה
(AFP)
המנצחת לעומת זאת, קיבלה 10 נקודות בלבד מכל שחקני הספסל שלה ביחד, אך זה לא פגע בה בגלל ההצגה של שחקני החמישייה הראשונה. דריוס גרלנד (5 אסיסטים) וג'רט אלן (8 ריבאונדים) סיימו עם 23 נקודות כל אחד, בעוד דונובן מיצ'ל הוסיף 21 ו-5 אסיסטים. הקאבס עם ניצחון שלישי ברציפות ושני ברציפות בחוץ, ומשפרים את מאזנם ל-22:34.
הוויזארדס, שירדו למאזן 29:24, ואיבדו גם את המאזן החיובי במשחקי הבית (12:12) יקוו לעצור את הרצף השלילי, כשיארחו את שארלוט בלילה שבין רביעי לחמישי. קליבלנד תחזור לביתה לאחר שני משחקי חוץ ותארח את דטרויט, גם בלילה שבין רביעי לחמישי.