בגיל 34 - אלכס טיוס חוזר ליורוליג - ויעשה זאת בווילרבאן הצרפתית, הקבוצה שרק בשבוע שעבר נוצחה 88:67 בהיכל מנורה מבטחים על-ידי מכבי ת"א.
הצרפתים הודיעו היום (חמישי) על צירופו של הסנטר הישראלי. הוא יחליף בסגל את ז'ופרי לוברן, שסיים את העונה בגלל פציעה. לוברן קרע את הרצועה הצולבת בברכו בהפסד למכבי ת"א והותיר למעשה את יוסופה פאל בתור הסנטר היחיד של הצרפתים. כעת טיוס יעבה להם את הקו הקדמי.
2 צפייה בגלריה
אלכס טיוס מול מכבי אשדוד
אלכס טיוס מול מכבי אשדוד
שוב ביורוליג. טיוס
(צילום: יאיר שגיא)
וילרבאן תהיה התחנה השישית של טיוס ביורוליג והעונה התשיעית שלו במפעל האירופי הבכיר. הוא הספיק לשחק בשלל קבוצות ברחבי היבשת, בין השאר בקאזאן, ריאל מדריד, אנאדולו אפס וכמובן גם במכבי ת"א, שם בילה בשתי קדנציות שונות.
טיוס זכה עם הצהובים בשלוש אליפויות, גביע המדינה ויורוליג ב-2014. באותה שנה נבחר לחמישיית העונה של ליגת העל וב-2018 ל-MVP של הפיינל-פור. את הקריירה האירופית שלו החל דווקא במכבי אשדוד ועבר גם בקאנטו, גלאטסראיי וקרשיאקה, קבוצתו האחרונה.
2 צפייה בגלריה
עונה תשיעית בקריירה ביורוליג. טיוס
עונה תשיעית בקריירה ביורוליג. טיוס
עונה תשיעית בקריירה ביורוליג. טיוס
(צילום: AP)
בקרשיאקה העמיד ממוצעים של 7.7 נקודות ו-5.1 ריבאונדים למשחק בליגה הטורקית. כעת, כאמור, ינסה לעזור לווילרבאן שנמצאת עם מאזן 3:1 ביורוליג ו-3:3 בליגה הצרפתית. מחר תארח קבוצתו החדשה את באסקוניה ותנסה לחזור למסלול הניצחונות.