אחרי כל הצרות שנחתו עליה, ברוקלין (6:3) העצבנית הגיעה הלילה (בין שישי לשבת) לוושינגטון (5:4) והתפוצצה על הוויזארדס עם 86:128. זה היה משחק מביך של וושינגטון, שלא תפקדה בהתקפה (29 נקודות במחצית השנייה!) ונענשה ע"י קווין דוראנט שהגיע בטירוף והיה רחוק ריבאונד אחד מטריפל-דאבל עם 28 נקודות ו-11 אסיסטים.
דני אבדיה המשיך לעלות מוקדם מהספסל כרכז מחליף, וקיבל הרבה התקפות להוביל ודקות שמירה על דוראנט, אבל כמו החברים לא היה במשחק ב-22 דקות הוא קלע 4 נקודות (2 מ-5 מהשדה, 0 מ-2 משלוש), עם 2 ריבאונדים, אסיסט ושני איבודים.
5 צפייה בגלריה
דוראנט
דוראנט
דוראנט מטביע, אבדיה רק מסתכל
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
קלקסטון מטביע
קלקסטון מטביע
גם קלקסטון חוגג על חשבון הוויזארדס האומללים
(צילום: רויטרס)
כאמור, ברוקלין הגיעה מטולטלת למשחק הזה, אחרי פיטוריו של המאמן סטיב נאש וסערת פרסום הסרט האנטישמי ע"י קיירי ארווינג שהתרחשו בשבוע האחרון. עוד לא ברור מתי קיירי יחזור מההשעיה שהטילו עליו הנטס, אבל הג'נרל-מנג'ר שון מארקס אמר שההתנצלות שלו הייתה צעד ראשון חיובי, וכעת הוא יקבל ייעוץ וייפגש עם מנהיגי קהילה יהודים כדי להבין את טעותו. בינתיים דוראנט הצליח איכשהו להסתבך בפרשה בעצמו, כשאמר שכל העניין מבאס וחבל שאי אפשר רק לשחק כדורסל, ואז נאלץ לשחרר הצהרה שהוא נגד שנאה ואנטישמיות.
אז בלי קיירי ועוד שני שחקני חמישייה פצועים, בן סימונס וסת' קרי, הנטס עלו מול וושינגטון בריאה - אחרי שקורי קיספרט החלים ונכלל בסגל לראשונה העונה. וושינגטון פתחה חזק עם נקודות של קריסטפס פורזינגיס וקייל קוזמה, אבל כשהחלו החילופים היא נתקעה לחלוטין בהתקפה והשליטה עברה לאורחים.
5 צפייה בגלריה
דוראנט
דוראנט
דוראנט היה רחוק ריבאונד מטריפל-דאבל, אבדיה לא בפוקוס
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
תומאס ודיוק נהנים מהחיים
תומאס ודיוק נהנים מהחיים
תומאס ודיוק נהנים מהחיים
(צילום: AFP)
אבדיה נכנס אחרי 6 דקות וקיבל את דוראנט כמשימה, בדיוק כשהסופרסטאר התחיל להתחמם וגם קלע ג'אמפ אחרי הטעיה אדירה על דניאל גאפורד. הישראלי פיספס שתי שלשות, ביצע עבירה על דוראנט בזריקה מבחוץ, ויחד עם ההחלטות הגרועות של רוי האצ'ימורה וושינגטון איבדה כיוון וסיימה את הרבע בפיגור 38:28.
החזרה של קוזמה עזרה לשיפור המצב, בזמן שאבדיה נלחם בדוראנט בכל מהלך, בדר"כ כחלק משמירה כפולה. בראדלי ביל צבר נקודות (הוביל את הקבוצה עם 20) והרכב של משולש הכוכבים יחד עם וויל בארטון ואבדיה חתך את הפער לנקודה, אבל אז החל רפיון בהגנה וברוקלין סיימה את המחצית בריצת 0:11 ו-57:69. אבדיה ירצה לשכוח את השלשה שדוראנט קלע לו על הראש לפני הבאזר, וגם מהלך בו פרץ חופשי לסל ובמקום ליי אפ ניסה מסירה מאחורי הגב לבארטון שהפכה לאיבוד.
5 צפייה בגלריה
דוראנט
דוראנט
על הראש של וושינגטון. דוראנט
(צילום: AP)
ההתקפה של ברוקלין השכיחה את היעדרו של קיירי עם מהלכים יפהפיים וצליפות של דוראנט, וההפרש טס למעלה עם פתיחת הרבע השלישי. דוראנט שיחק כדורסל מעולם אחר בדרך לפלוס 25 לנטס, וגם כשירד לנוח החברים שמרו על זה בדרך ל-70:96 בסוף הרבע. תוך דקה וחצי ברבע האחרון הגענו לפער 30 נקודות, וכשקצות הספסלים של שתי הקבוצות נכנסו הגענו לשיא של 42 שהחזיק מעמד עד ל-86:128 משפיל.
פורסם לראשונה: 06:30, 05.11.22