סטיב קר, מאמן נבחרת ארה"ב, לא ימשיך אחרי הטורניר האולימפי שייערך בקיץ הבא בפריז. קר אישר זאת היום (שני) בשיחה שקיים עם כתב 'האתלטיק', ג'ו וארדון.
"לא אמשיך כמאמן הנבחרת אחרי אולימפיאדת פריז", אמר קר. "מבחינתי, הקדנציה הזו אמורה להימשך שנתיים. כך היה עם פופוביץ', שאימן באליפות העולם ובאולימפיאדה, וכך יהיה גם במקרה שלי".
1 צפייה בגלריה
מאמן נבחרת ארה"ב סטיב קר
מאמן נבחרת ארה"ב סטיב קר
לא ימשיך בנבחרת ארה"ב אחרי הטורניר האולימפי ב-2024. סטיב קר
(EPA/FRANCIS R. MALASIG)
קר וארה"ב רשמו הופעה חלשה במונדובאסקט האחרון, בו הנבחרת האמריקאית לא הצליחה לזכות במדליה בפעם השנייה ברציפות. כזכור, נבחרת הכוכבים והפסים הפסידה בחצי הגמר לנבחרת גרמניה, ולאחר מכן הפסידה בקרב על הארד לנבחרת קנדה.
לקראת הטורניר האולימפי מתכננים האמריקאים לתקן את הרושם, כאשר מספר רב של כוכבים הודיעו כי יגיעו, או לפחות כי הם מתכננים לעשות זאת. קר טען כי הוא שוחח ממש בקצרה על הנושא עם סטף קרי, שמשחק תחתיו בגולדן סטייט: "הוא אמר לי שהוא מתכנן לשחק בפריז, ואני עניתי לו 'נהדר', אבל לא דיברנו על הנושא יותר מכך".
הכוכבים שהכריזו כי הם מתכוונים ללבוש את המדים הלאומיים של ארה"ב באולימפיאדה הקרובה הם: לברון ג'יימס, קווין דוראנט, סטף קרי, ג'ייסון טייטום, דווין בוקר וגם ג'ואל אמביד, שלפני חודש הודיע כי הוא בוחר לשחק בנבחרת האמריקאית על פני קמרון וצרפת.
קר אמר כי הכוונה שלו היא לסגור סופית את הסגל בהקדם האפשרי: "אקיים את השיחות האלה בחודשים הקרובים. אנחנו רוצים להשלים את הסגל כמה שיותר מוקדם. עדיין אין לנו תאריך יעד, אבל אנחנו לא רוצים להשאיר את השחקנים במצב של חוסר ודאות".