לאחר שמאמן סן אנטוניו ספרס, גרג פופוביץ', התייחס למצב הביטחוני בישראל, גם מאמן גולדן סטייט ווריורס, סטיב קר, עשה זאת. בשיחת זום עם עיתונאים זרים השווה קר - בדומה לפופוביץ' - בין הנרצחים במתקפת הטרור הרצחנית של חמאס על ישובי העוטף, לבין ההרוגים בעזה במסגרת תקיפות צה"ל ברצועה.
"אני חש בעיקר צער עמוק על כל המשפחות והקורבנות", אמר קר. "זה התחיל כמובן בישראל לפני כמה שבועות, עם הטבח המזעזע, קשה לדמיין את כמות הכאב והסבל. כמובן, יש את התגובה בעזה, כשכל כך הרבה אנשים חפים מפשע נהרגים. זה פשוט נורא, הלב שלי יוצא לכל מי שמעורב בכל זה".
1 צפייה בגלריה
מאמן גולדן סטייט ווריורס סטיב קר
מאמן גולדן סטייט ווריורס סטיב קר
מאמן גולדן סטייט ווריורס סטיב קר
(AP Photo/Gerald Herbert)
כאמור, דבריו של סטיב קר מגיעים אחרי מה שאמר פופוביץ' על המצב הביטחוני בארץ. "הלב נשבר כשרואים את הזוועות שביצעו החמאס, אבל אנחנו מרגישים אותו הדבר כשמסתכלים על ההפצצות והרג הילדים והאזרחים בפלסטין", אמר. "בשלב מסוים, מעגל הדמים יהיה חייב להיפסק, ומישהו צריך להיות בעל יושרה ואומץ לומר: 'אנחנו מתחילים מכאן'".
פופוביץ' תהה: "האם צריכה להיות הפסקת אש? לא צריכה להיות? איך נתקדם? האם פתרון צבאי הוא התשובה? אנחנו מקווים למצוא מנהיגות איכשהו. כי זה הדבר היחיד שלדעתי תמיד חסר. הלוואי שהיה אפשר למצוא מנהיג שיתפוס את כולם בכוח, יושיב אותם בחדר אחד ויסביר להם שהם לא יוצאים מהחדר עד שלא מוצאים פתרון. זה נשמע פשוט, אבל מישהו צריך למצוא את האומץ, ואני לא רואה מישהו כזה עכשיו".