מכבי ת״א (9:10) תארח הערב (21:05) בהיכל מנורה מבטחים את אלבה ברלין (13:6) במסגרת המחזור ה-20 ביורוליג, כשהיא מדורגת במקום התשיעי בטבלה אחרי ההפסד האחרון לפנאתינייקוס. הגרמנים נמצאים במקום ה-16.
מי שלא לקח חלק באימון המסכם הוא הגארד ג'יילן אדאמס שחש ברע. לעומתו, ג'רל מרטין שקיבל מנוחה השבוע חזר לאימונים מלאים. אצל היריבה, תמיר בלאט כלל לא הגיע עם קבוצתו ארצה בשל פציעה ויובל זוסמן נמצא בספק כאשר ההחלטה של שיתופו תתקבל לפני המשחק.
1 צפייה בגלריה
לורנזו בראון שחקן מכבי ת"א
לורנזו בראון שחקן מכבי ת"א
מגיע כמעט כל יום כדי לזרוק אקסטרה". בראון
(צילום: עוז מועלם)
בהפסד לפנאתינייקוס הציג כוכב הקבוצה, לורנזו בראון, משחק פושר עם 11 נקודות בלבד (3/9 ל-2 ו-1/4 מהשלוש) והוסיף 4 ריבאונדים. הצהובים יקוו לקבל ממנו הערב הופעה שיותר תזכיר את היכולת הרגילה שלו, כשהוא מעמיד העונה ממוצעים ביורוליג של 17.4 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-6.3 אסיסטים. "היכולת שלי היא קצת מהכל", סיפר בראון על סוד הקסם שלו. "היה לי קיץ טוב עם נבחרת ספרד. זה נתן לי דחיפה. אני נשאר ממוקד באמונות שלי, מגיע כמעט כל יום כדי לזרוק עוד אקסטרה זריקות והשיטה פה עוזרת לי. להיות ליד החבר'ה כאן גורם לי להיות נינוח על המגרש ומחוצה לו. האווירה כאן מניעה אותי".
על המפתחות לניצחון הערב אמר בראון: ״אנחנו צריכים לשמור על הריכוז. זה מבחינתי היעד העיקרי שלנו. אנחנו צריכים לשמור על אותה רמת אנרגיה ולהכיר את השחקנים שסביבנו על המגרש. ביורוליג אתה אף פעם לא יודע מה יקרה. זו עונה מאוזנת וצריך להתרכז במטרה שלפנינו, לשים לב לפרטים ולעלות עם המון אנרגיה. ברגע שאנחנו משיגים את העצירות ומתרגמים אותן לנקודות מהירות, אז זה עובד. יש עליות וירידות ופשוט צריך להתמודד עם ההתרחשויות".