עונת ה-NBA תצא לדרך בלילה שבין שלישי לרביעי, אבל נראה שאת קיירי ארווינג זה פחות מעניין. בזמן שהוא מסרב להתחסן – והודח מסגל ברוקלין – נראה אתמול (ראשון) כוכב ברוקלין נטס משחק דווקא פוטבול בניו יורק.
אתר TMZ היה זה שפרסם את הסרטון, שבו ארווינג משתתף במשחק פוטבול שכונתי עם מספר חברים בבית ספר בניו ג'רזי. יש לציין שזו גם הפעם הראשונה שבה הוא נראה בציבור מאז האימון הפתוח של ברוקלין בשבוע שעבר. על פי אותה ידיעה, הוא נראה משחק פוטבול ארבעה על ארבעה במגרש כדורגל.
2 צפייה בגלריה
קיירי ארווינג
קיירי ארווינג
הסאגה לא נגמרת. ארווינג
(צילום: AP)
קיירי בסרטון שבו הוא נראה משחק פוטבול
בברוקלין עדיין לא הגיבו על הסרטון, אבל לא נראה שהם יתייחסו לכך יותר מדי, בטח כשקיירי בכל מקרה לא יכול לשחק. גם קווין דוראנט, חברו לקבוצה של ארווינג, סיפר לפני מספר ימים כי הוא לא כועס כלל על החלטתו של הגארד: "אני רוצה את קיירי איתנו, והלוואי שכל מה שמתרחש עכשיו לא היה קורה. זאת לא סיטואציה אידאלית לפתוח איתה את העונה, אבל חלק מהדברים לא נמצאים בשליטתנו, מה יעזור לנו לכעוס?"
"אנחנו לא ננסה לשנות את דעתו, וניתן לו לפתור את המצב בעצמו. הוא יעשה מה שהוא יראה לנכון, ואנחנו נעשה מה שאנחנו צריכים לעשות כקבוצה", הוסיף דוראנט.
2 צפייה בגלריה
קיירי ודוראנט
קיירי ודוראנט
לא כועס על חברו לקבוצה. דוראנט עם קיירי
(צילום: AFP)
לפני ארבעה ימים קיירי בעצמו טען במסגרת שידור חי בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא לא חושב לתלות את הנעליים: "אל תאמינו לדיבורים על כך שאני פורש, אני לא מתכוון לוותר על המשחק בשביל חוקי החיסונים. המציאות היא שכדי להיות בניו יורק ועם הקבוצה, אני צריך להיות מחוסן. אני בוחר שלא לעשות זאת, וזו הבחירה שלי".
כזכור, איגוד השחקנים וראשי הליגה הגיעו להסכם באשר לקנסות עבור שחקנים שיסרבו להתחסן (ובעקבות זאת יחמיצו משחקים). מדובר כמובן על מקומות שמחייבים זאת, כמו ניו יורק וסן פרנסיסקו. השחקנים הלא מחוסנים ייקנסו ב-1 חלקי 91.6 משכרם (1.1 אחוז) על כל משחק שיחמיצו בגלל אי-ציות לכללי החיסון בעיר שהם משחקים בה.