פילדלפיה (13:20) רצתה להמשיך הלילה (בין שלישי לרביעי) במומנטום המצוין שלה, אבל נתקלה בוושינגטון וויזארדס (21:14) ובדני אבדיה, שניצחו 111:116 וקטעו את רצף שמונה הניצחונות של הסיקסרס.
דני אבדיה חזר מהיעדרות של שני משחקים בגלל כאבים בגב, קלע 7 נקודות והוסיף שלושה ריבאונדים ב-20 דקות, אבל כרגיל המהלך הגדול שלו היה בהגנה. הפורוורד הישראלי חסם את כוכב פילדלפיה ג'ואל אמביד 23 שניות לסיום, במצב של 108:111 לוויזארדס, במהלך שעזר להבטיח את הניצחון. קריסטפס פורזינגיס הוביל את וושינגטון עם 24 נקודות, בראדלי ביל הוסיף 19.
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה מול אמביד
דני אבדיה מול אמביד
מהלך קריטי. דני אבדיה מול אמביד
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה מול הארדן
דני אבדיה מול הארדן
חזר אחרי שני משחקים בחוץ. אבדיה מול הארדן
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה מול אמביד
דני אבדיה מול אמביד
אבדיה מול אמביד
(צילום: AP)
"יש לנו בעיה עם איבודי הכדור", אמר מאמן וושינגטון ווס אנסלד בסיום. "דיברנו על זה לפני המשחק, אבל בסך הכל אני מרוצה מההופעות האחרונות שלנו. השחקנים עושים עבודה טובה". לוושינגטון היו תשעה איבודים כבר ברבע הראשון, אבל בהמשך היא הצליחה לשמור על הכדור ואיבדה רק תשעה נוספים בשלושת הרבעים הבאים. למרות הניצחון, לוויזארדס יש סיבה לדאגה: בראדלי ביל סבל מכאבים בברכו והחמיץ את דקות הסיום.
משחק גדול של אמביד עם 48 נקודות (פעם שישית העונה שהוא קולע 40 נקודות ומעלה) לא הספיק לפילדלפיה, וגם לא 26 נקודות ו-13 אסיסטים של ג'יימס הארדן. הסיקרס אמנם חזרו מפיגור של 16 נקודות (74:58), אבל נעלמו במאני טיים. "שתי הדקות האחרונות שלי היו גרועות, אני לוקח על כך אחריות", הודה אמביד. "וושינגטון הייתה יותר טובה מאיתנו הלילה, אבל זה לא תירוץ בשבילנו".