דני אבדיה חזר להציג הלילה (בין שישי לשבת) יכולת גבוהה כשקלע 22 נקודות לצד 12 ריבאונדים מול פורטלנד, מה שלא מנע מהוויזארדס לרדת מנוצחים בפעם ה-63 העונה (השוואת שיא שלילי של המועדון). עם זאת, הישראלי נשאל דווקא על המהלך במשחק הקודם נגד הלייקרס, כשחטף מרפק לראשו מלברון ג'יימס ונאלץ לרדת מהפרקט - ולא חזר למשחק.
"אני לא חושב שהוא עשה את זה בכווונה", אמר אבדיה כשנשאל על כך, "ציפיתי אבל שאם כך הוא פגע בי בפנים שלפחות יבדוק מה שלומי לאחר מכן - הוא לא עשה את זה וזה קצת הכעיס אותי. בסופו של דבר זה רק ספורט. אין לי בעיה לחטוף מכות, לקבל זעזוע מוח, אבל חלק מהעניין זה להיות בנאדם ולבוא לשאול 'מה שלומך?' זו ספורטיביות - אבל הוא לא עשה את זה. זה בסדר, כבר התגברתי על זה".
1 צפייה בגלריה
לברון אבדיה
לברון אבדיה
לברון עולה לסל אחרי שפגע באבדיה
(צילום: AP Photo/John McDonnell)
3:12 דקות לסיום הרבע השני במשחק בו ניצחו הלייקרס 120:125 את וושינגטון, פגע לברון ג'יימס עם מרפקו בפניו של אבדיה ונשרקה לחובתו עבירה בלתי ספורטיבית. הישראלי ירד כאמור מהפרקט ולא שב לשחק, כשבהודעת הקבוצה נכתב שמדובר במיגרנה. עקב כך, נקטע לאבדיה רצף של 14 משחקים בהם קלע לפחות 14 נקודות, והוא סיים את המשחק עם 7 נקודות.
יש לציין שבמפגש הקודם בין שתי הקבוצות שנערך בלוס אנג'לס, אבדיה ביצע עבירת תוקף אגרסיבית על לברון, שגרמה לכוכב ליפול לפרקט.
אבדיה התייחס גם להפסד הלילה לפורטלנד: "התעוררנו מאוחר מדי וזה לא הספיק. זה קורה לנו ביותר מדי משחקים העונה. במחצית הראשונה לא שמרנו טוב, לא לקחנו ריבאונדים ולא קלענו כמו שצריך מעבר לקשת. אנחנו צריכים להגיע מוכנים ולהתחיל את המשחקים בצורה הרבה יותר טובה. ביותר מדי משחקים יש הבדלים גדולים ביכולת שאנחנו מציגים בשתי המחציות".