היחסים בין סקוטי פיפן למייקל ג'ורדן אחרי הסדרה הדוקומנטרית "הריקוד האחרון" נסדקו. את זה היה אפשר לראות היטב לאורך שלוש השנים האחרונות. הלילה (בין שישי לשבת) התווסף עוד קיסם למדורה כשפיפן התראיין לפודקאסט של חברו לשעבר בשיקגו סטייסי קינג וטען שגדול כדורסלני תבל בכל הזמנים היה "שחקן נורא".
"ראיתי את מייקל ג'ורדן משחק לפני שהגעתי לבולס ב-1987, אתם ראיתם אותו משחק וכן, הוא היה שחקן נורא", הפתיע פיפן. "היה נורא לשחק איתו. הוא הסתמך רק על אחד על אחד, לקח זריקות רעות. פתאום, כשהפכנו לקבוצה והתחלנו לנצח, כולם שכחו מי הוא. הוא היה שחקן שממש לא היה הטוב ביותר בכל אחת מהקטגוריות".
2 צפייה בגלריה
מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן
מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן
היחסים ממשיכים להיסדק. ג'ורדן ופיפן
(צילום: GettyImages)
באותו פודקאסט, התייחס פיפן גם ללברון ג'יימס. "הוא הווינר הגדול ביותר בהיסטוריה", אמר פיפן. "הוא הרבה יותר מבוגר עכשיו וזוכה לביקורת רבה, אבל אני טענתי את זה כשהוא רק התחיל לשחק ב-NBA. כשלברון ג'יימס יפרוש, הוא יהיה השחקן 'הסטטיסטי' הגדול ביותר ששיחק את המשחק".
פיפן אומר זאת, למרות שב-2018, בראיון ל-ESPN, טען כי "מייקל ג'ורדן הוא השחקן הגדול ביותר שאי פעם נעל נעליים ושיחק כדורסל. אין ספק בכך. אין קבוצה שבה הייתי בוחר את לברון ג'יימס על פני מייקל ג'ורדן".
2 צפייה בגלריה
ג'ורדן, פיפן ורודמן
ג'ורדן, פיפן ורודמן
בשנים האחרונות פיפן מצליח בכל הזדמנות לרדת על ג'ורדן
(צילום: AP)
כזכור, לפי הדיווחים שעלו בשנים האחרונות, ג'ורדן ופיפן לא הסתדרו ביניהם זמן רב, מכיוון שפיפן חש שג'ורדן מקבל יותר מדי קרדיט על ההצלחה של קבוצתם בימים בהם שיחקו בה ביחד. היריבות החמירה עם שידורה של תכנית הדוקו "הריקוד האחרון", שאמנם זכתה לשבחים אך גם נטען נגדה שהיללה את תפקודו של ג'ורדן בקבוצה בעוד שהמעיטה בערכם של שאר השחקנים - ושל פיפן בראשם.
פיפן ראה בג'ורדן את האשם העיקרי בכך, שכן הוא לקח חלק מרכזי בהפקת הסדרה: "המפיקים נתנו לו את הזכות לאשר את התוצאה הסופית. הוא היה האחראי והבמאי. בלי אישור ממנו, התוכנית לא הייתה משודרת", אמר פיפן.
ואם זה לא מספיק, בחודש ינואר האחרון אישרה גרושתו של פיפן, לאריסה, כי היא יוצאת עם מרקוס ג'ורדן, בנו הבכור של מייקל ג'ורדן.