"אל תקשיב לרעשי רקע, תאהב את עצמך, תאהב את מה שאתה עושה ותאהב את הדרך שאתה עושה". באלה המילים סיכם הפורוורד דני אבדיה את ההופעה הדי פושרת שלו הבוקר (שני), בהפסד 112:93 של הוושינגטון וויזארדס לפילדלפיה.
אבדיה קלע 4 נקודות בלבד (1 מ-8 משדה), מסר שלושה אסיסטים וקלט שני כדורים חוזרים, במשחק, שקבוצתו לא הצליחה להוביל אפילו פעם אחת והייתה רחוקה מלנצח אותו.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה ויזארדס טוביאס האריס פילדלפיה
דני אבדיה ויזארדס טוביאס האריס פילדלפיה
דני אבדיה ויזארדס טוביאס האריס פילדלפיה
(צילום: AP Photo/Matt Slocum)
על אף הפערים בין הקבוצות, אבדיה והוויזארדס הגיעו למשחק כשרחב ההדחה מ'הפליי-אין' עדיין מונפת מעל צווארם אבל במקום הם רשמו הפסד שלישי ברציפות, כשמלבד קורי קיספרט (25 נקודות) אף שחקן מוביל בקבוצה לא סיפק את הסחורה.
אבדיה, כאמור, נגרר ליכולת הכללית של קבוצתו עם משחק מהוסס וחסר ביטחון, ובעצם צבר משחק שישי בתשעת המשחקים האחרונים בהם הוא לא עובר את קו שש הנקודות. כוכבי האורחת רשמו משחק חלש: בראדלי ביל סיים עם 13 נקודות וקריסטאפס פורזינגיס סיים עם 9 נקודות בלבד.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
רצף מדאיג. אבדיה
(צילום: AP)
בצד השני, ג'ואל אמביד הצטיין עם 34 נקודות ב-31 דקות בלבד, וג'יימס הארדן קלע 18 והוסיף 14 אסיסטים. פילדלפיה כרגע במקום השלישי במזרח ושואפת לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון, כשלפניה שבעה משחקי חוץ. עבור וושינגטון, כאמור, מדובר בהפסד שלישי ברציפות והחמישי בששת המשחקים האחרונים. היא נמצאת כרגע במקום ה-11, משחק יותר משיקגו בולס העשירית שכרגע עם הכרטיס לפליי-אין.
המשחק הבא של אבדיה והוושינגטון, מחר, אמור להיות קל משמעותית, נגד דיטרויט פיסטונס שרשמה עד כה 15 ניצחונות בלבד.