וושינגטון ממשיכה לחטוף תבוסות - והאמת, אין אף אחד ב-NBA שלא מופתע מזה. הוויזארדס הובסו הלילה (בין רביעי לחמישי) 132:102 בטורונטו ונשרו למאזן 25:5 - פתיחת העונה השנייה הכי גרועה בתולדותיהם (אחרי 30 משחקים).
ושינגטון ספגה 130 נקודות או יותר בפעם ה-14 העונה, והוכיחה שוב למה היא גם קבוצת הריבאונד הגרועה בליגה. הלילה הרפטורס פשוט שלטו ללא עוררין בצבע עם יתרון 34:53 במניין הכדורים החוזרים. "אנחנו טיפה קטנים פיזית", הודה בסיום מאמן וושינגטון, ווס אנסלד ג'וניור. "אבל זה גם הגישה שלנו. אסור לנו פשוט לעמוד ולהסתכל, ולפעמים זה מה שאנחנו עושים".
2 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
שיפר את משחק ההגנה. אבדיה
(צילום: Brad Mills-USA TODAY Sports)
שבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל המפסידה, בערב מאוזן. קייל קוזמה וג'ורדן פול בלטו עם 14 נקודות כ"א, דני אבדיה הוסיף 12 (כולן במחצית הראשונה) ורשם שורה סטטסיטית של 5 מ-8 מהשדה, 2 ריבאונדים, 2 חטיפות ואסיסט ב-24 דקות - הכי מעט זמן על הפרקט מבין שחקני החמישייה.
במסיבת העיתונאים נשאל אנסלד על היכולת ההגנתית של אבדיה והעובדה שמול טורונטו ביצע רק עבירה אחת לאורך כל המשחק. "אני חושב שבאופן כללי ההגנה שלו טובה", אמר המאמן. "הוא עושה עבודה טובה בלא לצבור עבירות מיותרות. אנחנו מבקשים לפעמים ממנו ומעוד כמה שחקנים לשמור על כמה עמדות. הוא צריך לשמור על הגארדים הזריזים האלה וזה שונה לגמרי מלשמור על שחקנים בעמדות אחרות. זו תחושה אחרת".
2 צפייה בגלריה
ווס אנסלד ג'וניור
ווס אנסלד ג'וניור
מצא נקודות אור. ווס אנסלד ג'וניור
(צילום: AP Photo/Godofredo A. Vásquez)

הערב המטורף של דוראנט

הסיפור הגדול של הערב היה כנראה הטריפל-דאבל המרשים של קווין דוראנט ב-113:129 של פיניקס על יוסטון. דוראנט קלע 27 נקודות, לקח 10 ריבאונדים, אבל בעיקר רשם שיא קריירה של 16 אסיסטים.
אגב, עד ההפסקה דוראנט כבר חילק 10 אסיסטים, ובכך קבע שיא קריירה למחצית אחת. מדובר בטריפל-דאבל ה-18 בקריירה של דוראנט והוא השחקן השלישי בלבד העונה שרושם לפחות 25 נקודות, 15 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. מי הקודמים שעשו זאת? לוקה דונצ'יץ' וניקולה יוקיץ'.
הניצחון של הסאנס קטע להם רצף של שלושה הפסדים ושם מאחור כנראה את התקופה הרעה. "הוא פשוט מדהים", פרגן דווין בוקר ל-KD. "משחק התאוששות נהדר אחרי כל הרעש. קווין עושה את הדברים הללו כבר תקופה ארוכה, ברמה שלא ראינו מעולם. זה כלל לא מפתיע אותי בכלל".
דוראנט עצמו סיכם: "כולם הגיעו למשחק הזה עם תחושת דחיפות שחייבים לצאת מהמשבר. אני שמח שיכולתי לעזור ולתת השראה ליתר השחקנים".