עולם הספורט לא נשאר אדיש לשבירת השיא של לברון ג'יימס. כוכב לוס אנג'לס לייקרס הפך לשיאן הנקודות בכל הזמנים ב-NBA (38,390 נקודות) - הישג שנראה בלתי שביר במשך כמה עשורים, ונישל מהפסגה את קארים עבדול-ג'באר האגדי, שהחזיק בתואר כמעט 40 שנה.

הרשת געשה ורעשה לאחר המשחק הלילה (בין שלישי לרביעי) - שנגמר אגב בהפסד של הלייקרס 133:130 לאוקלהומה סיטי - ממחמאות לג'יימס. "בחיים שלי לא חשבתי שאראה שני שחקני NBA קולעים מעל 38,000 נקודות", צייץ מג'יק ג'ונסון, אחת האגדות הכי גדולות של לוס אנג'לס לייקרס וה-NBA. "אני עדיין זוכר כשחברי ל'שואו-טיים', קארים עבדול-ג'באר האגדי שבר את השיא. זה היה כבוד להיות הבחור שהעביר לו את זה ולבסס את מורשתו".
מאגדת לייקרס אחת לשנייה
1 צפייה בגלריה
לברון
לברון
"לברון סחף מדינה שלמה"
(צילום: AFP)
כוכב ברוקלין נטס, קווין דוראנט, חברו הטוב של לברון, הוסיף: "מצחיק רק לחשוב על זה שאתה הסקורר הגדול בהיסטוריה. ההישג שלך והמאמץ מדהימים, אוהב אותך". גם כוכב דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ' פירגן ללברון: "אני חושב שאין לו תקופת שיא. הוא פשוט נמצא בשיא כבר 20 שנה".
השיא המדהים של לברון - כתבות נוספות
כמובן שלא רק שחקני NBA גדולים בעבר ובהווה העלו מילות ברכה, אלא גם אושיות תרבות ואפילו נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן. הנשיא היה אחד הראשונים ששלח ברכה לג'יימס: "אתה השפעה גדולה על המשחק, ויותר מזה. כמו קארים עבדול ג'באר וביל ראסל - היית יותר גדול מהספורט והצלחת לסחוף מדינה שלמה. מאחל בהצלחה לך ולכל משפחתך".
הזמרת ריהאנה פרגנה אף היא וחשפה: "הדבר האוהב עליי בלהיות אוהדת של לברון ג'יימס הוא לראות אותך מוכיח את עצמך שוב ושוב כנגד כל הסיכויים".
גם ריהאנה לא נשארה אדישה לשיא של לברון
קווין דוראנט מפרגן לחבר