לאחר פתיחת עונה חלשה, בעיקר בהתקפה, דני אבדיה ממשיך להיכנס לקצב והמחמאות מהסביבה בהתאם. הלילה (בין ראשון לשני) השווה הפורוורד הישראלי את שיא הקריירה שלו ב-NBA כשקלע 21 נקודות ב-92:102 של וושינגטון על ממפיס, שהיה הרביעי ברציפות של הקבוצה מבירת ארה"ב.
"כפי שכולם יודעים, הייתי רחוק נקודה אחת משיא קריירה חדש כשהחטאתי מהקו", אמר אבדיה בסיום המשחק. "אמרתי לאחד השחקנים שאלוהים לא נתן לי את זה, עדיין. הוא רצה שאשאר צנוע, שאמשיך לעבוד קשה ואני חושב שזו הסיבה שלא שברתי את השיא. אני שמח מהניצחון קודם כל, ומקווה שנמשיך כך".
1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
"חבריי לקבוצה עוזרים לי". דני אבדיה
(AFP)
אבדיה התייחס לתהליך שהוא עובר מאז תחילת העונה: "אני פשוט נהנה מהדרך. חבריי לקבוצה עוזרים לי - אני שמח". עוד אמר הישראלי כי המטרות שלו כרגע הן "להישאר חזק מבחינה מנטלית, להישאר מוכן והכי חשוב - להאמין בעצמי".
מי שהוליך את קלעי הוויזארדס היה קריסטפס פורזינגיס, שצלף 25 נקודות, ויחד עם אבדיה קלעו השניים יחדיו 10 מ-17 מטווח ה-3. "זה הכל ביטחון", פירגן חברו לקבוצה של אבדיה מונטה מוריס לישראלי. "כשאתה עם ביטחון, ויש לך כדורסל - זה לוקח את הכישרון לרמה הבאה. אני חושב שבמשחקים האחרונים הוא לקח צעד קדימה בנוגע לזריקות. הוא לא חושב פעם שנייה - הוא זורק. והוא גם מגן".
"אבדיה מצא את הקצב בהתקפה ברצף הניצחונות של הוויזארדס", נכתב ב-NBC. "האמונה בעצמו הייתה בהחלט צורך עבור אבדיה לאחר שמצא את עצמו כבר על הספסל אחרי מספר משחקים חלשים מבחינה התקפית".
מאמן הוויזארדס, ווס אנסלד ג'וניור, מאמין כי יכולות הגנה של אבדיה משמשות אותו כדי לסיים בצד השני. עם זאת, המאמן התייחס גם לעניין המנטלי שיכול להיות בעיה מבחינת אבדיה: "ראינו מספר פעמים שהוא היה ממש קשה עם עצמו, ודיברנו הרבה על עניין המנטליות. אסור להישאר תקוע על טעויות שעשית. צריך ללמוד מהן ולהמשיך הלאה".