לאחר שהשיגה בלילה שבין שבת לראשון את ניצחונה הראשון העונה, וושינגטון רשמה הלילה (בין שני לשלישי) את הפסדה השני העונה, כשהובסה 126:107 בבית בידי בוסטון. דני אבדיה פתח בחמישייה פעם נוספת, וקלע 11 נקודות, להן הוסיף 7 ריבאונדים, אך זה לא מנע מהוויזארדס לרדת למאזן שלילי (2:1) ולרשום הפסד ביתי ראשון.
הסלטיקס פתחו נהדר, וברחו ליתרון גדול כבר ברבע הראשון, אותו סיימו ביתרון 19:42. האורחת הלכה והגדילה את יתרונה לאורך כל המשחק, ורק ברבע האחרון, שהיה גארבג' טיים אחד ארוך, הצליחה הקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור לצמק מעט את הפער ולהימנע מתבוסה קשה יותר.
1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן בוסטון סלטיקס ג'יילן בראון
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן בוסטון סלטיקס ג'יילן בראון
וושינגטון לא הייתה במשחק מתחילתו. דני אבדיה מול ג'יילן בראון
(Geoff Burke/Reuters)
אבדיה רשם שיא עונתי עד כה בנקודות, והראה ניצוצות פה ושם, כולל חדירה מרשימה ואגרסיבית עד הטבעת, אך לא הצליח להשפיע על המשחק. בוסטון הייתה פשוט גדולה על יריבתה, וקיבלה משחק נפלא מג'יילן בראון, שקלע 36 נקודות, כולל 8 שלשות מ-13 ניסיונות. גם ג'ייסון טייטום היה נהדר, עם 33 נקודות ו-6 ריבאונדים. שחקן הוויזארדס לשעבר, קריסטפס פורזינגיס, קלע 15 נקודות נגד קבוצתו הקודמת.
בצד השני, קייל קוזמה הוליך את קלעי המפסידה עם 21 נקודות, יוג'ין אומורויי הוסיף 14 מהספסל, כאשר בנוסף לאבדיה, גם ג'ורדן פול וטיוס ג'ונס קלעו 11 נקודות כל אחד. הרוקי המבטיח, בילאל קוליבאלי, קיבל הזדמנות לפתוח בחמישייה של הוויזארדס, וקלע 9 נקודות ב-28 דקות, עם שלשה בודדת משישנה ניסיונות, ו-4 מ-12 בסך הכל מהשדה.
משחקה הבא של וושינגטון יהיה בלילה שבין חמישי לשישי, כשתתארח אצל אטלנטה. יומיים לאחר מכן, הוויזארדס ישחקו בחוץ מול סגנית האלופה, מיאמי. בוסטון לעומת זאת, שעלתה למאזן 0:3, תחזור לביתה ותארח את אינדיאנה בלילה שבין חמישי לשישי.