שביעות רצון בוושינגטון לאחר שהשיגו הלילה (בין שבת לראשון) את ניצחון הבכורה העונה, 106:113 על ממפיס. הוויזארדס נראו טוב במרבית דקות המשחק לעיני הקהל הביתי, ולמרות שכמעט ואיבדו יתרון שהגיע בשיא ל-25 הפרש, ידעו לבצע את המהלכים האחרונים בסיום ולהכריע את המשחק.
דני אבדיה הציג יכולת טובה, כשקלע 10 נקודות, להן הוסיף 6 ריבאונדים, שני אסיסטים ושתי חטיפות, וגם הראה דקות טובות בהגנה כשהופקד על רכז היריבה, דזמונד ביין. הפורוורד הישראלי הציג יכולת התקפית טובה במהלך הריצה הגדולה של וושינגטון ברבע השני, וגם היה חלק במהלך היפה ביותר במשחק, כאשר מסירת 'באונס' שלו לג'ורדן פול הסתיימה באלי-הופ מהדהד של קייל קוזמה.
1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן ממפיס גריזליס דזמונד ביין
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן ממפיס גריזליס דזמונד ביין
כפה עליו איבוד שהדליק את חבריו ואת הקהל. דני אבדיה שומר על דזמונד ביין
(Patrick Smith/AFP)
באתר הרשמי של הוויזארדס נכתב על אבדיה: "לא הייתה לו סטטיסטיקה מפוצצת, אבל ההגנה האישית שלו הייתה נהדרת לאורך כל המשחק. הוא עשה באופן עקבי את הדברים הקטנים בצורה טובה, מה שהוביל לרגעים גדולים. למשל, במהלך הרבע השני הוא הפעיל לחץ על ביין, וגרם לו לאיבוד כדור לאחר לא הצליח לעבור את קו מחצית המגרש תוך שמונה שניות. הקהל וחבריו לקבוצה אהבו את זה".
אבדיה עצמו התייחס למהלך המדובר: "אלה הדברים הקטנים שמקפיצים את כולם. אני מרגיש שהמהלכים האלה חשובים, אז בכל פעם שאני יכול לעשות משהו כזה, חטיפה או כל מהלך דומה - אני חושב שזה יכול ממש לעזור כדי לדחוף את הקבוצה קדימה".
ג'וש רובינס, הכתב המסקר את הוויזארדס בשביל ה'אתלטיק' צייץ בנוגע לשיפור של אבדיה בכל הנוגע לקליעה משלוש: "למרות שאנחנו עדיין בשלב מוקדם של העונה, נראה שאבדיה הרבה יותר נינוח עם ניסיונות הקליעה מעבר לקשת. לאחר מכן, הוא סיים התקפת מעבר בחדירה לסל תוך כדי שהוא סופג מגע פיזי. שני האלמנטים האלה מהווים אינדיקציה לכך שהוא מתפתח".
מאמן וושינגטון, ווס אנסלד ג'וניור, היה מרוצה מניצחונה הראשון של קבוצתו העונה: "אני חושב שהבחורים הגיעו דרוכים, וזה נהדר. כך צריך להיות - צריך לתקוף כל משחק בצורה הזאת. היום נראינו הרבה יותר טוב (מאשר בהפסד מול אינדיאנה). כל הגישה שלנו הייתה נכונה. לא שיחקנו מושלם, אבל אני חושב שהיינו בעמדות הנכונות במשך כל המשחק, וכשאתה עושה את זה - הסיכויים שלך לנצח גדלים".
אחד מאנשי המשחק של המנצחת היה ללא ספק קורי קיספרט, שעלה מהספסל וקלע 22 נקודות - כולן במחצית הראשונה. "בחמש הדקות הראשונות זה הרגיש כאילו יש לנו מכסה מעל הסל, אבל כשהזריקות החלו להיכנס זה הגיע בצרורות", אמר קיספרט. "הנענו את הכדור בצורה טובה, גרמנו להם לאבד וזה הוביל לזריקות וקליעות קלות".
וושינגטון תמשיך למשחק בית נוסף, כשתארח בלילה שבין שני לשלישי את בוסטון החזקה שניצחה עד כה את כל שלושת משחקיה, כולל 111:119 בחוץ על הפיינליסטית מיאמי.