אתרי הרכילות בארה"ב באקסטזה. מרקוס ג'ורדן (הבן של מייקל) ולרסה פיפן (אשתו לשעבר של סקוטי) הודו כי הם החלו כבר בהכנות למסד את הקשר ביניהם, ומחפשים מיקום הולם על מנת לקיים בו את האירוע - שככל הנראה מדיר שינה מעיניהם של השניים שהרכיבו את הצמד ג'ורדן-פיפן המקורי.
לרסה ומרקוס החלו לצאת כבר לפני כשנה, ותמונות שלהם מחובקים וקרובים שיגעו את ארה"ב, ובעיקר את מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן. שני כדורסלני העבר התרחקו עם השנים, ואף הפכו ליריבים מרים, בעיקר בעקבות דברים שנאמרו בידי הוד אוויריותו על פיפן בסדרת הדוקו "הריקוד האחרון", שעלתה לפני כשלוש שנים בנטפליקס.
1 צפייה בגלריה
מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן
מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן
מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן בימיהם כשחקני שיקגו בולס
(צילום: GettyImages)
כשבני הזוג יצאו ממסעדה במהלך סוף השבוע, נשאל מרקוס, שצעיר ב-16 שנה מלרסה, האם הם מתכננים להינשא, והוא אישר שכן, ושהם מחפשים אולם בו ייערך האירוע. באתר TMZ אף דווח כי לרסה, שהייתה נשואה במשך כשני עשורים לסקוטי פיפן ויש לה איתו שלושה ילדים, ענדה טבעת חדשה - אך לא יכלו לאשר כי מדובר בטבעת אירוסין.
כאמור, נראה כי הצמד ג'ורדן-פיפן המקורי לא ממש יאהבו את הבשורה. מייקל ג'ורדן כבר התבטא נגד מערכת היחסים הזו, כאשר נשאל על כך במהלך החודש שעבר. נראה שהעובדה שכוכב העבר יהפוך לחמיה של אשתו לשעבר של סקוטי פיפן, לא ממש תתרום למערכת היחסים בין אחד הצמדים הגדולים בתולדות הכדורסל, שגם כך הפכה עם השנים למורכבת יותר ויותר.
הצמד ג'ורדן-פיפן הוא אולי מהמפורסמים ביותר אי פעם בעולם הספורט. השניים הובילו יחדיו את שיקגו בולס לשש אליפויות NBA בלתי נשכחות בשנים 1991-1993 ו-1996-1998, כאשר מייקל ג'ורדן נחשב אז לכדורסלן הטוב בעולם (ובעיני רבים נחשב לגדול בהיסטוריה), בעוד סקוטי פיפן היה שותפו הבכיר באחת הקבוצות הגדולות והאהודות בהיסטוריה של המשחק. כעת, נראה שצמד נוסף שנושא את השם הזה.