בוושינגטון סוף סוף יכולים לחייך. לאחר רצף של לא פחות מעשרה הפסדים, הקבוצה הצליחה לנצח 110:113 את פיניקס ושיפרה את מאזנה העגום ל-20:12, תוך כדי שהיא משיגה את ניצחון החוץ הרביעי בלבד שלה עונה. דני אבדיה סיפק את אחד ממשחקיו הטובים העונה כשקלע 16 נקודות, להן הוסיף 10 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.
נראה כי הפורוורד הישראלי שם מאחוריו את התקופה הרעה בהתקפה, כאשר האחוזים משלוש ומהעונשין של אבדיה (אתמול קלע 6 מ-6) השתפרו משמעותית במשחקים האחרונים. אבדיה קיבל אתמול 36 דקות, כשמדד הפלוס מינוס שלו עמד על 13+. הוא רשם משחק נטול איבודים, במקביל לארבעת האסיסטים שמסר ואף הוסיף חסימה אחת.
1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
"זו התפתחות וצמיחה". דני אבדיה
(רויטרס)
"זה נפלא לראות אותו על הפרקט מבצע מהלכים, סוגר משחק. זו התפתחות וצמיחה. זה לא רק נותן לו ביטחון אלא גם לחבריו לקבוצה", אמר מאמן הוויזארדס ווס אנסלד ג'וניור בסיום המשחק.
קייל קוזמה, שהוליך את קלעי הוויזארדס עם 29 נקודות, רשם ציון דרך מרשים בקריירה הלא ארוכה. הפורוורד שהחל את דרכו בליגה בלייקרס ב-2017, הגיע הלילה ל-6,000 נקודות בקריירה - זאת בעונתו השישית ב-NBA. זו עונתו השנייה של קוזמה בוויזארדס, לאחר שעבר בטרייד מהלייקרס, שקיבלו את ראסל ווסטברוק.
מאמן וושינגטון התייחס לחשיבות הניצחון וקטיעת רצף ההפסדים: "זה צעד ענק עבורנו. הבחורים המשיכו לשחק חזק וההפסדים לא השפיעו עליהם. לפעמים אתה אחראי לגורל שלך. השחקנים קפצו על כדורים אבודים ונלחמו - ככה יוצאים מהבור. אני שמח בשבילם, אני יודע שהם מרגישים תחושת הקלה".
הוויזארדס ימשיכו במסע המשחקים במערב, כאשר בלילה שבין חמישי לשישי יתארחו אצל הג'אז, שקטעו רצף שלילי גם הם הלילה - אמנם צנוע יותר של שני הפסדים - עם 111:126 בחוץ על הפיסטונס.