אחרי ההפסד שלשום לניו אורלינס, דאלאס לא יכולה הייתה למצוא לעצמה יריבה נוחה יותר להתאושש מולה. וושינגטון, כמובן, אחת מנמושות ה-NBA העונה. המאבריקס עלו הלילה (בין רביעי לחמישי) ליתרון דו-ספרתי כבר ברבע הראשון ושייטו ל-117:130 קליל על הוויזארדס בקפיטל וואן ארנה.
ריצת 8:25 כבר ברבע הראשון פתחה פער גדול, שרק הלך וגדל. פלוס 15 בסיום אותו רבע צמח ל-25 הפרש ברבע השני ומאותו רגע כולם הבינו לאיזה כיוון המשחק הזה הולך. לוקה דונצ'יץ' וטים הארדוויי ג'וניור חצו את רף 20 הנקודות עוד לפני ההפסקה ויתרון 83:104 בסיום הרבע השלישי הפך את 12 הדקות האחרונות לגארבג'-טיים אחד גדול.
4 צפייה בגלריה
דונצ'יץ' מול אבדיה
דונצ'יץ' מול אבדיה
דונצ'יץ' קולע על הראש של אבדיה
(צילום: Geoff Burke-USA TODAY Sports)
4 צפייה בגלריה
ג'ונס ג'וניור מטביע את וושינגטון, אבדיה צופה מהצד
ג'ונס ג'וניור מטביע את וושינגטון, אבדיה צופה מהצד
ג'ונס ג'וניור מטביע את וושינגטון, אבדיה צופה מהצד
(צילום: AP Photo/Stephanie Scarbrough)
למרות ההפסד של קבוצתו, דני אבדיה סיפק עוד משחק טוב מבחינה אישית: 15 נקודות (5 מ-6 מהשדה, 3 מ-4 לשלוש, 2 מ-2 מהקו), 4 אסיסטים, 3 ריבאונדים ו-3 חטיפות ב-24 דקות. הוא גם היה אחד השחקנים היחידים בקבוצתו עם מדד פלוס-מינוס חיובי (1+).
היו לא מעט מהלכים יפים של אבדיה במשחק: ארבע דקות בתוך הרבע השלישי, למשל, אבדיה שעט לדאנק ובהמשך הוא לקח את דונצ'יץ' עד הטבעת ומסר לאלי-אופ של בילאל קוליבאלי. לקראת סוף אותו רבע ביצע הישראלי עבירה של הסופרסטאר הסלובני - הרביעית שלו בהתמודדות. הוא ירד לספסל וחזר רק לדקות האחרונות של המשחק.
אצל המנצחת (מאזן 3:9), ששיחקה ללא קיירי ארווינג הפצוע, דונצ'יץ' היה רחוק שלושה ריבאונדים מטריפל-דאבל, לאחר שסיים עם שורה סטטיסטית נהדרת של 26 נקודות, 10 אסיסטים ו-7 ריבאונדים ב-32 דקות. הארדוויי ג'וניור הצטיין מהספסל עם 31 נקודות, דריק ג'ונס ג'וניור הוסיף 20 נקודות.
4 צפייה בגלריה
קוזמה
קוזמה
הפנים אומרות הכל. קוזמה
(צילום: Patrick Smith / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
4 צפייה בגלריה
דונצ'יץ'
דונצ'יץ'
דונצ'יץ' והחברים חוגגים
(צילום: Geoff Burke-USA TODAY Sports)
ומה חדש אצל וושינגטון? מלבד אבדיה, עוד שבעה שחקנים קלעו בספרות-כפולות, כשמעל כולם שוב בלט קייל קוזמה עם 22 נקודות. ג'ורדן פול הוסיף 16 באחוזים חלשים (6 מ-17 מהשדה) וקורי קיספר וטיוס ג'ונס סיימו עם 12 כ"א. הוויזארדס נשרו למאזן 9:2 ויארחו בלילה שבין שישי לשבת את ניו יורק.