טרייד גדול התבצע הבוקר (חמישי) ב-NBA כאשר קריסטפס פורזינגיס, הפורוורד של וושינגטון וויזארדס וחברו של דני אבדיה לקבוצה, עובר לבוסטון החזקה בעסקה משולשת שבה מעורבת גם ממפיס.
וושינגטון מקבלת מממפיס את טיוס ג'ונס, הרכז המחליף אולי הטוב בליגה בעונה החולפת, שיהיה הרכז הפותח שלה במקום בראדלי ביל שעבר לפיניקס. ג'ונס סיפק בעונה החולפת מספרים מרשימים של 10.3 נקודות ב-43.8 אחוז מהשדה והוסיף 5.2 אסיסטים ו-2.5 ריבאונדים.
3 צפייה בגלריה
אבדיה ופורזינגיס
אבדיה ופורזינגיס
נפרדו מחברו הטוב. אבדיה ופורזינגיס
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן ממפיס גריזליס טיוס ג'ונס
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן ממפיס גריזליס טיוס ג'ונס
10.3 נקודות ב-43.8 אחוז מהשדה בעונה שעברה. ג'ונס נשמר על ידי אבדיה
(AP)
ממפיס מקבלת את מרקוס סמארט, אחד השחקנים החשובים של בוסטון בשנים האחרונות. הגארד נבחר ב-2022 לשחקן ההגנה של העוהה ואשתקד סיפק ממוצעים של 11.5 נקודות ו-6.3 אסיסטים בעונה הסדירה, ובפלייאוף - בו הגיעה בוסטון עד למשחק השביעי של גמר המזרח - התעלה ל-14.9 נקודות למשחק.
וושינגטון מקבלת בנוסף לג'ונס גם את דנילו גלינארי, מייק מוסקאלה והבחירה ה-35 בדראפט; בוסטון מקבלת בנוסף לפורזינגיס גם את הבחירה ה-25 בדראפט ובחירת סיבוב ראשון ב-2024 (של גולדן סטייט); ממפיס מקבלת רק את סמארט.
אבדיה ופורזינגיס היו חברים קרובים, ועזיבתו של האחרון היא עוד חלק בבנייה המחודשת של וושינגטון, שמצעירה את הסגל שצפוי לעבור שינויים נוספים. ב-ESPN צוין הלילה שאבדיה רק בן 22 אבל כרגע הוא השחקן הכי ותיק בקבוצה.
הממוצעים של פורזינגיס בעונה החולפת היו 23.2 נקודות, 8.4 ריבאונדים ו-1.5 חסימות למשחק. הפורוורד הלטבי, שנבחר רביעי בדראפט 2015 על ידי ניו יורק ניקס, שיחק אצלה עד 2019, אז עבר לדאלאס. בפברואר 2022 הוא עבר לוושינגטון בטרייד ששלח את ספנסר דינווידי ודאוויס ברטאנס למאבריקס.
3 צפייה בגלריה
קריס מידלטון
קריס מידלטון
שלוש הופעות באולסטאר. מידלטון
(צילום: AFP)

מידלטון הפך לשחקן חופשי

כריס מידלטון, שהיה שותף לזכייה באליפות של מילווקי ורשם שלוש הופעות באולסטאר, ניצל את סעיף היציאה בחוזהו והפך להיות שחקן חופשי.
ברוס בראון ניצל את אופציית השחקן שלו ובחר שלא להמשיך בדנבר, מה שהפך אותו לשחקן חופשי. בעקבות כך, האלופה הטרייה ביצעה טרייד עם אינדיאנה והעבירה לה את הבחירה הראשונה הנמוכה ביותר שלה מ-2024 ובתמורה היא קיבלה את הבחירה ה-29 בדראפט הנוכחי ועוד בחירה בסיבוב השני.
פורסם לראשונה: 21:42, 21.06.23