לראשונה בתולדותיה, גולדן סטייט סיימה את משחקי ההכנה שלה עם 100 אחוזי הצלחה. הווריורס הביסו לפנות בוקר (בין שישי לשבת) 97:119 את פורטלנד וסגרו את טרום העונה עם מאזן 0:5.
אחת הסיבות לכך - הכושר הנהדר בו נמצא סטף קרי. הסופרסטאר קלע מול הבלייזרס 41 נקודות ב-30 דקות באחוזים לא רעים (13 מ-23 מהשדה, 7 מ-14 לשלוש). מדובר בכמות הנקודות הגבוהה ביותר שקלע הקיץ שחקן NBA במשחקי ההכנה. ולא רק זה. הפעם האחרונה שמישהו הפציץ 40 נקודות ומעלה בטרום העונה היה קרי בעצמו, לפני שנתיים.
4 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
ואנחנו רק בהכנה. קרי
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
קרי וגרין
קרי וגרין
קרי וגרין חוגגים. מאזן 0:5 לווריורס בהכנה
(צילום: רויטרס)
קרי קלע 15 נקודות רק ברבע השני (ב-5 מ-5 מהשדה) וזכה למנוחה עד הדקות האחרונות של הרבע השלישי. אגב, במהלך המשחק, אחרי עוד שלשה, הוא נתקל בטעות ברגלו של אחד האוהדים שישב בסמוך לפרקט, החזיק מעט את הברך, אבל חזר לשגרה. בהתקפה הבאה, איך לא, צלף שלשה נוספת.
"הוא בנה את עצמו בצורה מושלמת עוד לפני קדם העונה", סיפר בסיום המאמן המנצח, סטיב קר. "פשוט מדהים איך שהוא דואג לעצמו, פיזית מנטלית. ברור שהוא מוכן לעונה הסדירה". ואכן, אוהדי הווריורס כבר מצפים למשחק הראשון - בלילה בין שלישי לרביעי בסטייפלס סנטר מול לוס אנג'לס לייקרס.
4 צפייה בגלריה
קרי
קרי
הוא בכלל צריך להסתכל? קרי בפעולה, הלילה מול פורטלנד
(צילום: EPA)
גם ברשתות החברתיות ההופעה של קרי עשתה גלים. אחד מאוהדי הוויורס צייץ: "הלייקרס רועדים מההופעה של סטף". ועדיין, קר ביקש לצנן את הרוחות: "זה רק קדם העונה ומי יודע איך הכל ייצא לפועל, בליגה. היו לנו כמה שבועות ממש טובים והרגשנו מוכנים. בקבוצה הזו יש הרבה ותיקים, חבר'ה שיודעים לשחק - כך שקל לאמן אותה".

מאמן וושינגטון על אבדיה: "היו לו רגעים טובים"

12,258 צופים במדיסון סקוור גארדן חזו ב-113:115 הדרמטי של הניקס על וושינגטון. הוויזארדס איבדו יתרון של 19 נקודות וקרסו לחלוטין ברבע האחרון (23:40 לניו יורק). ג'וליוס רנדל אחראי לסל הניצחון על הבאזר - למרות שמירה טובה של דניאל גאפורד.
4 צפייה בגלריה
טופין בדרך לעוד שתי נקודות, אבדיה משקיף
טופין בדרך לעוד שתי נקודות, אבדיה משקיף
טופין בדרך לעוד שתי נקודות, אבדיה משקיף
(צילום: AP)
"אנחנו צריכים לשחק בשיווי משקל תחת לחץ", סיפר בסיום מאמן וושינגטון, ווס אנסלד ג'וניור. "לשחקנים צעירים יש הרבה מה ללמוד מסיטואציות כאלו. למרות שזה צורב, אי אפשר למדוד את התמורה שזה נתן לנו". דני אבדיה רשם 4 נקודות ו-7 ריבאונדים - ומאמנו החמיא לו בסיום על השמירה על רנדל: "היו לו רגעים טובים. ברור שמול שחקן כמו רנדל צריך הגנה קבוצתית".