מכבי ת"א (13:17) תארח מחר (שלישי, 19:00) את וירטוס בולוניה (17:13) למשחק חשוב נוסף במאבק על הכרטיס לפלייאוף. לקראת ההתמודדות, קיימה היום הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן עודד קטש. הצהובים נמצאים במומנטום מצוין עם משמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, והם יקוו להתחיל את השבוע האיטלקי הכפול (מילאנו בחמישי) בצורה חיובית.
הקבוצה האיטלקית הייתה מודעת להחלטת ההסתדרות להשבית את הטיסות היוצאות מנמל התעופה בן גוריון, ועדיין המריאה לת"א ונחתה בישראל בשעות הערב כמתוכנן.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
"יש דברים שלקחנו מהמשחק הקודם". קטש
(צילום: עוז מועלם )
"שבוע יורוליג כפול הוא תמיד מאתגר", אמר קטש בפתח דבריו. "אנחנו רוצים להמשיך להיאבק על המקום בפלייאוף. זה נשמע בקלישאה, אבל מתרכזים במחר. כל אחד מהניצחונות שעשינו היה לא פשוט, צריך לעשות את הדברים כרגיל. אנחנו בכושר טוב וצריכים את האנרגיות. בהתקפה המשחק ריצה מאוד משמעותי וזה מתחיל מההגנה. מקווה שתהיה פה אווירה דוחפת כמו תמיד".
על המצב בישראל: "זה משפיע, מודאגים וטרודים כמו כל אזרח במדינה, מקווה שתימצא המנהיגות שתגאל אותנו מהדבר הזה. פה גם נכנסת משמעות של מערכת עם ניסיון, לאורך השנים היו כל מיני סיטואציות במדינה, בינתיים לא היינו צריכים לתווך לשחקנים ולתת תחושה של ביטחון, מקווה שזה לא יגיע לאלימות והשחקנים מבינים את זה. אני מתווך לצוות שגם בו יש זרים, בחדר ההלבשה זה תפקיד של השחקנים הישראלים. גם אינטנסיביות המשחקים לא מאפשרת להסתכל ימינה ושמאלה".
על המשחק הקודם מול וירטוס (הצהובים הפסידו 78:73): "יש דברים שלקחנו מהמשחק הקודם, אבל היום אנחנו במקום שונה ויודעים יותר מה אנחנו רוצים בכל מיני סיטואציות. זה מעט שונה כי גם להם יש שחקנים שלא היו וישחקו מחר, אבל בלי תאודוסיץ' כנראה. במשחק הקודם ווייד לא שיחק אצלנו, היה להם קל לנטרל את לורנזו כגארד דומיננטי יחיד. יותר קשה לעשות את זה כשיש לנו שניים כאלה".
2 צפייה בגלריה
ווייד בולדווין
ווייד בולדווין
הפעם הוא יהיה. בולדווין
(צילום: עוז מועלם )
על השילוב בין ווייד בולדווין ללורנזו בראון: "ככל שהזמן עובר אני מכיר יותר את ווייד ולורנזו. כשהם משחקים ביחד הם יותר מתואמים ומוציאים לפועל הרבה יותר טוב מאשר בשלבים מוקדמים של העונה. זה תהליך טבעי, כמובן שככל שהרוטציה תהיה יותר רחבה זה יאפשר לי לשחק יותר עם אחד מהם על המגרש. כל ההתנהלות במשחק גם כשהם משחקים ביחד וגם שלא הרבה יותר מובנת, לי ולנו".