וושינגטון וויזארדס ודני אבדיה רשמו הלילה (בין שני לשלישי) עוד הפסד. אבל הפעם זה לא היה הפסד רגיל, פילדלפיה סיקרס מחצה את וושינגטון 101:146. 45 הפרש. ההפסד הכי גדול של וושינגטון העונה, והרביעי הכי גדול שלה בכל הזמנים. אבדיס סיים עם 9 נקודות ב-26 דקות.
"וושינגטון איבדה את המשחק כבר בתחילתו", ניתחו ב"וושינגטון פוסט", "הוויזארדס נראים מתוסכלים מכל מה שקורה להם העונה. אולי הם ילמדו משהו מפילדלפיה והתהליך שהיא עברה כדי להפוך לקבוצת צמרת". מאמן וושינגטון ווס אנסלד אמר בסיום: "ברור שאנחנו מתוסכלים מהמצב הזה, אנחנו בני אדם. לתחושתי, לא הגבנו טוב לפיגור המוקדם שהיינו בו. היה לנו קשה בהגנה ובהתקפה, לא קלענו גם זריקות פנויות, לא השגנו עצירות בהגנה. התרוקן לנו האוויר. הדבר הכי חשוב עכשיו זה לחשוב קורה איתנו הלאה. האם אנחנו מתאחדים ועוברים את זה יחד? האם אנחנו דוחפים אחד את השני להיות יותר טובים? אסור לנו לשקוע לתוך המצב".
1 צפייה בגלריה
טייריס מקסי חוגג
טייריס מקסי חוגג
טייריס מקסי. חגג על וושינגטון
(צילום: Tim Nwachukwu / GETTY IMAGES NORTH AMERICA)
עד כמה וושינגטון הייתה גרועה? במהלך המחצית הראשונה לטייריס מקסי מהסיקרס היה יותר שלשות (5) מאשר לכל שחקני וושינגטון (3). זה היה ההפסד ה-14 מתוך 15 המשחקים האחרונים, וג'ואל אמביד פשוט חגג על המגרש עם 34 נקודות ב-30 דקות בלבד על הפרקט. טייריס מקסי קלע 24 ב-24 דקות, הסיקרס העלו את המחליפים בשלב מוקדם ושמרו כוחות למשחקים הבאים.
"אני שמח שיכולתי להשתמש בהרבה שחקנים הערב", אמר מאמן הסיקרס ניק נרס, "יש לנו סגל רחב, ולא תמיד יוצא לי לתת לכולם לשחק". נרס שיתף את כל שחקני הספסל שלו, וכולם קלעו. אמביד עצמו נשאל בסיום האם זה היה משחק קל וענה בדיפלומטיות: "אין משחקים קלים בליגה, אתה יכול להפסיד בכל משחק".
"לקבל 45 הפרש זה לא נעים ולא כיף", אמר קייל קוזמה שקלע 21 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים, "הבעיות שלנו חוזרות על עצמן, זה מאפיין את כל העונה שלנו. משהו יהיה חייב להשתנות. סערות באות והולכות, אבל הסערה הזאת נמשכת יותר מדי זמן".
לסנטר פילדלפיה רוברט קובינגטון, שהיה בקבוצה בשנים הקשות שלה, היו כמה עצות לתת לוושינגטון: "המאמן היה אומר לנו לעבוד יותר קשה. לפעמים זה יהיה מכוער, אבל אסור לתת לזה להשתלט עליך. אני זוכר איך זה לנצח מעט משחקים בעונה, זה לא נעים. אבל בסופו של דבר, אתה צריך ללמוד מזה ולהשתפר".