בארה"ב מדווחים הלילה (בין חמישי לשישי) כי נקבעו שני המשחקים לערב הפתיחה של עונת ה-NBA ב-24 באוקטובר - והם כוללים את ארבע הקבוצות הטובות ביותר במערב.
האלופה דנבר תארח את לוס אנג'לס לייקרס בשחזור גמר המערב מאשתקד בעוד גולדן סטייט תפגוש את פיניקס, שתציג לראשונה את בראדלי ביל. בנוסף, פורסם כי משחק הבכורה של ויקטור וומבניאמה - הבחירה מספר 1 בדראפט האחרון ומי שכבר כונה "כישרון הכדורסל הגדול ביותר מאז לברון ג'יימס" - במדי סן אנטוניו יהיה למחרת - ועוד מול דאלאס של לוקה דונצ'יץ'.
2 צפייה בגלריה
יוקיץ' חוגג
יוקיץ' חוגג
ייפגשו שוב בערב הפתיחה. יוקיץ' ולברון
(צילום: AP Photo/Ashley Landis)
2 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
משחק מעניין על הספתח. קרי
(Ezra Shaw/Getty Images/AFP)
עבור הנאגטס, שזכו בעונה שעברה באליפות ראשונה ב-47 שניות קיומן, יהיה מדובר בערב מרגש. כמו כן, נצפה שוב במפגש הענקים בין ניקולה יוקיץ' ללברון ג'יימס. יוקיץ' אמנם לא נבחר ל-MVP של העונה הסדירה (אלא ג'ואל אמביד), אבל סיפק עונה לפנתיאון ופלייאוף בלתי נשכח. הרבה בזכותו דנבר לא רק סיימה את העונה הסדירה עם המאזן הטוב במערב (29:53), אלא גם השיגה 10 ניצחונות ביתיים בפלייאוף מ-11 משחקים - והדיחה, בין השאר, את פיניקס של קווין דוראנט וכמובן הלייקרס (עם 0:4 מהדהד).
יוקיץ', שנבחר גם ל-MVP של סדרת הגמר, רשם בפלייאוף 600 נקודות, 269 ריבאונדים ו-190 אסיסטים - יותר מכל שחקן אחר. וזה לא רק זה: הוא הפך לשחקן שנבחר הכי נמוך בדראפט (41 ב-2014) שזוכה בתואר המצטיין בגמר. עבור הלייקרס יהיה זה מבחן מסקרן, כשלאחרונה אף האריכו את חוזהו של אנתוני דייויס בשלוש שנים נוספות.
בשעות הבוקר פורסמו גם משחקי חג המולד השנה: יאניס ומילווקי יתארחו אצל ניו יורק, ג'ימי באטלר ומיאמי יפגשו את פילדלפיה וגם הלייקרס ובוסטון יתמודדו ראש בראש. עוד בתפריט: פיניקס מול דאלאס ודנבר נגד גולדן סטייט.