וושינגטון וויזארדס (2:3) נכנעה הלילה (בין שישי לשבת) 127:117 בבית לאינדיאנה פייסרס (4:2). דני אבדיה קלע 7 נקודות (3 מ-7 מהשדה, 1 מ-3 משלוש) והוסיף 2 ריבאונדים ו-2 איבודים ב-20 דקות פושרות למדי.
השינוי המרענן במשחק של אבדיה היה שלא כמו במשחקים הקודמים בהם הישראלי נכנס לעיניינים רק אחרי הרבע הראשון, הפעם הוא ראה את הכדור הרבה בשלב מוקדם, קלע 5 נקודות כבר בשתי הדקות הראשונות, ואפילו תיפקד כרכז במשך מספר דקות (תוצאה של הפציעה של הרכז המחליף דלון רייט שייעדר בשבועות הקרובים).
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
פתח חזק ואז נרגע. אבדיה
(צילום: AP)
הישראלי הגיע למשחק עם ממוצע של ארבע זריקות למשחק, נתון אליו הגיע הלילה כבר אחרי ארבע דקות על הפרקט. ב-NBC ניתחו את דקות הפתיחה הטובות של אבדיה: "התפקיד של אבדיה העונה הוא להיות שחקן ההגנה של החמישייה, הוא השומר הוורסטילי ביותר שלה. כתוצאה מכך, הוא לא לוקח הרבה זריקות ולמשחק נגד הפייסרס הוא נכנס עם ממוצע עונתי של 4.3 זריקות למשחק. עם זאת, נדמה שהוויזארדס עושים מאמץ כדי לערב אותו התקפית בשלב מוקדם של המשחק. נתנו לו לפעמים לשחק כרכז והריצו תרגילים עבורו. חלק מהחשיבה היא אולי להכניס אותו לקצב, כי הוא נדרש ליותר משימות של הובלת כדור בהיעדר דלון רייט שנפצע".

פרימו שוחרר מסן אנטוניו

שבועות בודדים אחרי מימוש האופציה בחוזהו לעונה הבאה, סן אנטוניו ספרס פרסמה הלילה הודעה מפתיעה על שחרורו של ג'וש פרימו בן ה-19, אותו בחרה במקום ה-12 בדראפט 2021.
בהודעה של מנ"כל הקבוצה אר סי ביופורד נכתב כי "התקווה שלנו היא שלטווח הארוך, ההחלטה הזו תשרת את האינטרס של המועדון ושל ג'וש".
2 צפייה בגלריה
ג'וש פרימו
ג'וש פרימו
"ביקשתי עזרה כדי להתמודד עם טראומה". פרימו
(צילום: AFP)
לאחר ההודעה המפתיעה, פרימו פרסם תגובה, וחשף כי הוא מתמודד עם משבר נפשי: "אני יודע שאתם מופתעים מההודעה שפורסמה היום. ביקשתי עזרה כדי להתמודד עם טראומה שסבלתי ממנה וכעת אני אנצל את הזמן הזה כדי לטפל בבריאות הנפש שלי באופן יותר מסור. אני מקווה שאוכל לדון בסוגיות האלה בעתיד כדי לעזור לאחרים שסבלו בצורה דומה. בשלב זה אני רוצה לשמור על פרטיות".
התגובה של פרימו
הרכז לא שותף בצמד המשחקים האחרונים של קבוצתו, ולפני כן העמיד העונה ממוצע צנוע של 7 נקודות למשחק. בעונת הרוקי שלו רשם ממוצע של 5.9 נקודות ב-54 משחקים.