וושינגטון (2:3) פתחה את העונה עם ניצחון באינדיאנה (4:2) במשחק בו דני אבדיה נקע את הקרסול ופיספס את המחצית השנייה. הלילה (בין שישי לשבת) היא נכנעה בבית לפייסרס 127:117, ואבדיה היה כשיר לגמרי אבל לא הצליח לעזור בהופעה איומה של הוויזארדס.
אבדיה קלע הפעם 7 נקודות (3 מ-7 מהשדה, 1 מ-3 משלוש) והוסיף 2 ריבאונדים ו-2 איבודים ב-20 דקות שקטות. יחד עם החברים, הוא לא היה מסוגל לעצור את שטף השלשות של אינדיאנה, שקלעה 15 מ-28.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
היה שקט. אבדיה בדרך לסל
(צילום: AP)
לא כמו במשחקים הקודמים, בהם הישראלי התעורר רק אחרי הרבע הראשון, הפעם הוא ראה את הכדור הרבה בשלב מוקדם ואפילו תיפקד כרכז מספר דקות. הוא קיבל במהירות שתי שלשות רצופות מהפינה: הראשונה צללה פנימה, את השנייה אבדיה פיספס אבל לקח את ריבאונד ההתקפה והשלים 5 נקודות מהירות.
בינתיים ווס אנסלד נתן הזדמנות לרוקי ג'וני דייויס בהיעדרו של דלון רייט, וככל שהדקות חלפו ההתקפה נתקעה בזמן שאינדיאנה צלפה 8 שלשות ברבע בהובלת באדי הילד שדייק בארבע מהן. ההפרש צמח ל-15, אבל סל מופרע של קייל קוזמה על הבאזר הוריד ל-28:36 לפייסרס בתום הרבע.
ההמשך נראה רע יותר. ההגנה של וושינגטון לא הגיעה למשחק, ושחקני הפייסרס הלכו לקו כמעט בכל התקפה (21 מ-22 במחצית הראשונה). ההפרש הגיע הפעם ל-20, והמחצית הסתיימה ב-60:75 כשמספר שניות לסיום אבדיה מצמצם בדאנק עוצמתי.
2 צפייה בגלריה
מיילס טרנר
מיילס טרנר
הוביל ערב קליעות נפלא של הפייסרס. טרנר
(צילום: AP)
כשאחוזי הקליעה החריגים של הפייסרס נרגעו קצת, וושינגטון הצליחה להוריד לפיגור חד ספרתי. בראדלי ביל לקח על עצמו את המשחק בזמן שהאחרים פיספסו זריקות קלות, חטף ומסר, אבל לא מספיק, והרבע הסתיים ב-90:101 לאורחים.
בין השליטה של מיילס טרנר שלהט, לבין איבוד העשתונות של וושינגטון - במיוחד קוזמה ורוי האצ'ימורה שהלכו עם הראש בקיר - אינדיאנה שוב ברחה בקלילות ברבע האחרון. החלטות טובות של ביל וקריסטפס פורזינגיס הורידו ל-108:114, 5 דקות לסיום, אבל הילד וטייריס הליברטון החזירו ב-0:7. אבדיה חזר 3 דקות לסיום, כשהמצב כבר היה אבוד למדי.
ביל ופורזינגיס הובילו את וושינגטון עם 31 ו-22 נקודות, טרנר חיבר 27 ל-10 ריבאונדים עבור אינדיאנה, 25 כל אחד להילד והליברטון, שמסר 12 אסיסטים.