פנאתינייקוס אמנם הביסה אתמול (חמישי) 79:95 את מכבי ת"א ואיזנה ל-1:1 את סדרת רבע גמר היורוליג (בשיטת הטוב מ-5), אבל אף אחד במועדון היווני לא היה רגוע בסיום. בייחוד לא המאמן הטורקי של פאו, ארגין עתמאן, ששוב גנב את ההצגה עם ציטוטים יוצאי דופן במסיבת העיתונאים.
עתמאן נשאל על ההודעה שהוציאה היורוליג, אשר הגיבה להאשמות שלו ושל קבוצתו לאחר משחק מספר 1, וענה: "זה מוזר מאוד. דיברתי עם השופטים ולא קרה כלום, למה להוציא הצהרה כזאת?". לאחר מכן אף טען: "בדרך לחדרי ההלבשה, מישהו מהצוות של מכבי, אמר לי: 'נתראה בישראל, תראה מה הציונים יעשו לך'. נו באמת. אני ארגין עתמאן, אני מאמן פנאתינייקוס, אני מאמן נבחרת טורקיה. אני אזרח טורקיה".
2 צפייה בגלריה
עתמאן
עתמאן
לא רגוע. עתמאן
(צילום: EPA/ANDREJ CUKIC)
צפו בדברים של עתמאן במסיבת העיתונאים
עתמאן המשיך להשתחצן: "אמרתי לכם שאני בוטח בקבוצה שלי, והיום כל אירופה ראתה שאנחנו טובים יותר ממכבי. הרבע הראשון לא הלך כמו שרצינו, אבל קוסטאס סלוקאס היה מצוין. כמובן שמכבי קבוצה טובה ובבלגרד יהיה קשה, אבל הם קבוצה רכה בהגנה. מצאנו את הקצב שלנו וניצחנו בצדק".
עתמאן המשיך: "אני מאמן ביורוליג 15 שנה, זכיתי פעמיים, כולל שנתיים ברציפות. אני לא טיפש. רק נתתי את הדעה שלי לעיתונאים היווניים. השופטים שלחו לי מכתב והודו שביצעו טעויות במשחק הראשון, אז מה רוצים ממני?".
2 צפייה בגלריה
הפסוט של
הפסוט של
"כאשר אי צדק הופך לחוק, ההתנגדות היא דבר חובה". הפוסט של ינאקופולוס
סלוקאס, שלהט עם שיא קריירה של 29 נקודות, התייחס למשחק: "אני גאה בהופעה שלנו, מלבד הרבע הראשון. בשלושת הרבעים הבאים דבקנו בתכנית המשחק שלנו, אולי הלחץ בהתחלה קצת השפיע. אני מנסה לעשות את המיטב כדי לעזור לקבוצה כמה שיותר, אבל מעדיף לקלוע פחות ושננצח בצורה קלה יותר".
הבעלים של פנאתינייקוס, דימיטריס ינאקופולוס, שהגיע לראשונה מזה שנתיים למשחק באואקה, היה זה שהלהיט עוד יותר את הרוחות כשבסיום הערב העלה פוסט באינסטגרם, בו רשם: "כאשר אי צדק הופך לחוק, ההתנגדות היא דבר חובה. בלגרד אנחנו מגיעים".