אוהדי וושינגטון חשבו כבר שהם ראו הכל מקבוצתם החלשה. אז זהו, שלא. הלילה (בין שני לשלישי) נרשם פרק נוסף ומביך במיוחד בפתיחת עונת הבלהות של הוויזארדס.
במשך שניים וחצי רבעים עוד הוליכה הקבוצה מבירת ארה"ב בחוץ על טורונטו, כולל ב-23 הפרש ברבע השלישי. ההמשך? כמו שבטח תיארתם לעצמכם היה קשה לצפייה. הרפטורס ביצעו קאמבק אדיר, כולל ריצת 1:21 מהדהדת ב-7:45 הדקות האחרונות וגירדו 107:111 ביתי, שנראה בלתי אפשרי.
2 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
עוד הפסד מרגיז. אבדיה
(צילום: Nick Turchiaro-USA TODAY Sports)
דני אבדיה, שהיה חלק מאותה התפרקות בקלאץ' של קבוצתו, סיים משחק סולידי מבחינתו עם 9 נקודות (4 מ-7 מהשדה, 1 מ-1 משלוש), 8 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-4 איבודים ב-30 דקות. הוא גם היה אחד ה"אחראים" הישירים לקאמבק הקנדי בסיום.
הפורוורד בן ה-22 נחסם על ידי כריס בושה ואיבד כדור קריטי לסקוטי בארנס, שהוציא לדרך מתפרצת שהסתיימה בסל של בושה ושוויון 107:107, 51.1 שניות לסיום. פסקאל סיאקם השלים מהפך ו-7.6 שניות לסיום, הישראלי מסר לקייל קוזמה שדרך בחוץ.
הביקורות נגד אבדיה ברשת
רק שלשום בערב אפשרה וושינגטון לברוקלין להשלים ריצה מאוחרת של 0:15 בדרך לקאמבק משלה, וכעת שוב התפרקה במאני-טיים בדרך למאזן 8:2 - אחד משלושת הגרועים ביותר העונה ב-NBA. אגב, רק פעם אחת בהיסטוריה וושינגטון שמטה יתרון גדול יותר בדרך להפסד (35, בינואר שעבר מול הקליפרס). כן, השנתיים האחרונות קשות מאוד לאוהדים בקפיטל וואן ארנה.
"זו כנראה אחת הקבוצות הכי חלשות שראינו בשנים האחרונות ב-NBA", ציינו בתקשורת האמריקאית, והוסיפו: "הופעה מגוחכת של מועדון שלא הולך לשום מקום". המאמן ווס אנסלד ג'וניור דווקא נשמע אופטימי: "הגענו לטבעת, קשה לבקש זריקות טובות יותר מאלו".
2 צפייה בגלריה
פול
פול
הגיב בזלזול למאמנו. פול
(צילום: Kevin C. Cox / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
הדבר הבולט בדקות הסיום היה כנראה משחק ההתקפה הכושל של הוויזארדס. בין היתר - בגלל סוג של תרגיל שחזר על עצמו - ואשר בודד את אבדיה, שנותר לבד ללא שום עזרה מחבריו. "מה זה צריך להיות?", תהו האוהדים. "זו החלטה לעשות טנקינג בכוונה?".
ואם זה לא מספיק, כמה שעות לפני המשחק התפרסם ברשת סרטון מההפסד של וושינגטון לברוקלין בו נראה ג'ורדן פול מגיב בזלזול לפסק הזמן של מאמנו. פול נצפה מגיע לפסק הזמן ולא נכנס למעגל השחקנים מסביב ללוח השרטוט. בין לבין הוא צועק: "זאת הקבוצה שלי, יש לי את זה" - ואף זורק מגבת בהפגנתיות.