לאחר אינספור כותרות, ויקטור וומבניאמה ערך הלילה (בין שישי לשבת) את הופעת הבכורה שלו במדי סן אנטוניו, וזה לא הלך בדיוק לפי התוכניות. השחקן שנבחר במקום הראשון הדראט, ושרבים מנבאים לו עתיד מזהיר ב-NBA, קלע 9 נקודות באחוזים נוראיים מהשדה (2 מ-13) בניצחונה של קבוצתו החדשה, 68:76 על שארלוט בפתיחת ליגת הקיץ.
הכישרון הצרפתי פתח בחמישייה של גרג פופוביץ', אך התקשה להסתגל לאגרסיביות של הגנת היריבה. הוא שיחק 27 דקות בסך הכל, וקלע 5 נקודות במחצית הראשונה ו-4 בשנייה, וכאמור, רשם הופעה התקפית חלשה מאוד. בהגנה לעומת זאת, הוא ניצל היטב את מימדיו החריגים וידיו הארוכות וסיפק לא פחות מ-5 חסימות, זאת בנוסף ל-8 ריבאונדים.
1 צפייה בגלריה
שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה
שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה
משחק התקפי חלש בבכורה שלו בספרס. ויקטור וומבניאמה
( Ethan Miller/AFP)
מנגד, ברנדון מילר, שנבחר במקום השני בדראפט, רשם משחק טוב מאוד עבור ההורנטס, עם דאבל-דאבל שכלל 16 נקודות ו-11 ריבאונדים ב-31 דקות. הפורוורד הוסיף גם 3 חטיפות, כולל עבודת הגנה טובה מאוד על "וומבי". עם זאת, זה לא עזר לקבוצתו, שפיגרה מתחילת המשחק וירדה מנוצחת כאמור. מילר סיים כקלע המוביל של קבוצתו.
ג'וליאן שאמפני (20 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) ומלאקי ברנהאם (17 ו-5 ריבאונדים) הוליכו את קלעי המנצחת, שתפגוש בלילה שבין ראשון לשני בחוץ את פורטלנד למשחקה השני במסגרת ליגת הקיץ. יומיים לאחר מכן, תחזור סן אנטוניו לביתה ותארח את וושינגטון וויזארדס.