לאחר שני הפסדים רצופים, וושינגטון שבה הלילה (בין שלישי לרביעי) למסלול הניצחונות לאחר שגברה 117:119 על דטרויט בזכות סל ניצחון של דניאל גאפורד. דני אבדיה עלה מהספסל ושותף למשך 21 דקות בהן קלע 7 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים.
בראדלי ביל היה המצטיין של הוויזארדס עם 32 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 חטיפות, כאשר קריסטפס פורזינגיס הוסיף 24 נקודות (ו-7 ריבאונדים) וקייל קוזמה תרם 23. גאפורד, שהכריע את המשחק על הבאזר, קלע 8 נקודות סך הכל והוסיף 7 ריבאונדים.
1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
הוויזארדס שבו למסלול הניצחונות. דני אבדיה
(רויטרס)
אבדיה אמנם לא השפיע בצורה משמעותית יתר על המידה על המשחק, אך נראה לא רע בדקות ששיחק. הפורוורד הישראלי דייק בשתי זריקותיו מהשדה וגם בפעם היחידה שהגיע לקו העונשין, אך גם איבד ארבעה כדורים.
אצל הפיסטונס, ג'יידן אייבי (26 נקודות ו-12 ריבאונדים) וג'יימס ווייסמן (21 ו-5 ריב') היו נהדרים, אך זה לא הספיק עבור המארחת, שירדה למאזן 51:15 (25 הפסדים בבית מתוך 33 משחקים). זה היה הפסדה התשיעי ברציפות של הקבוצה בעלת המאזן הגרוע ביותר ב-NBA.
מבחינת הוויזארדס, כאמור הניצחון הלילה הגיע לאחר שני הפסדי לטורונטו ומילווקי, וכעת יקוו במועדון כי השחקנים של ווס אנסלד ג'וניור ימשיכו במומנטום גם במשחק הקרוב של הקבוצה בבית מול אטלנטה הלילה.