האם וושינגטון וויזארדס בדרך לאבד את אחד מכוכביה? הכתב אריק פינקוס מהאתר 'בליצ'ר ריפורט' דיווח היום (ראשון) כי קייל קוזמה רוצה לעזוב את הקבוצה מבירת ארה"ב. על פי מקורביו של השחקן, הוא מעוניין בחוזה גדול יותר ולשחק בקבוצה תחרותית יותר.
"הוא מחפש חוזה שכולל שכר של 20 מיליון דולר ויותר", אמרו בסביבתו של קוזמה. "או זה, או לשחק בקבוצה שמתחרה על האליפות". קוזמה חתום נכון לעכשיו בוושינגטון עד 2024, ומרוויח 13 מיליון דולר לעונה.
1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס קייל קוזמה
שחקן וושינגטון וויזארדס קייל קוזמה
יעזוב את וושינגטון? קייל קוזמה
(רויטרס)
כאמור, קייל קוזמה הוא אחד משחקניה הבכירים של וושינגטון, שמתקשה למצוא יציבות מתחילת העונה. חשיבותו של הפורוורד גדלה משמעותית לאור פציעותיו החוזרות ונשנות של בראדלי ביל, מה ששם יותר אחריות על קוזמה ועל קריסטפס פורזינגיס.
העונה מעמיד קוזמה ממוצעים הכוללים 21.4 נקודות למשחק, בנוסף ל-7.7 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים, אך הוויזארדס, שפתחו את העונה בצורה רעה והראו שיפור - שבו לדשדש ונמצאים במאזן 16:11. בנוסף, קוזמה הוא אחד משחקני הוויזארס שיותר קרובים לדני אבדיה והביע תמיכה בפורוורד הישראלי שסובל מתקופה רעה.
קוזמה נבחר בדראפט על ידי ברוקלין נטס ב-2017 והועבר ישירות בטרייד ללוס אנג'לס לייקרס. ב-2018 נבחר לחמישיית הרוקיז של העונה וב-2020 זכה עם הלייקרס באליפות הראשונה והיחידה בקריירה שלו עד כה. ב-2021 עבר לוויזארדס כחלק מטרייד מחומש אשר במסגרתו עזב ראסל ווסטברוק את וושינגטון לל.א.