במשחקן הראשון של שתי הקבוצות מאז החזרה מפגרת האולסטאר, וושינגטון וויזארדס כבר הובילה בהפרש של 19 נקודות הלילה (בין שישי לשבת) על ניו יורק ניקס, אך לבסוף הפסידה 115:109 אחרי שג'וליוס רנדל הוביל את קבוצתו למהפך עם השוואת שיא קריירה מרשים של 46 נקודות. דני אבדיה עלה מהספסל והיה אפקטיבי עם 11 נקודות (5 מ-7 מהשדה), שבעה ריבאונדים, חמישה אסיסטים וחטיפה ב-27 דקות על הפרקט.
ג'יילן ברנסון קלע סל ששבר שוויון 109 עם 42.1 שניות שנותרו בשעון, ומשם הניקס הצליחו להחזיק ביתרון עד לסיום - במשחק בין שתי הקבוצות שמקוות להגיע לפלייאוף המזרח, אך נמצאות כרגע בעמדות מאוד שונות.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה וושינגטון וויזרדס
דני אבדיה וושינגטון וויזרדס
היה אפקטיבי מהספסל. אבדיה בדרך לסל
(צילום: רויטרס )
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה ג'וליס רנדל
דני אבדיה ג'וליס רנדל
אבדיה מול רנדל
(צילום: AP)
ניו יורק, שמנסה לסיים גבוה מספיק על מנת להימנע מהפלייאין, עכשיו במקום הרביעי בחטיבה עם מאזן של 27:34, רחוקה משחק וחצי ממיאמי היט שנמצאת מתחתיה. וושינגטון, שניצחה בארבעת מחמשת משחקיה לפני הפגרה ומנסה להיכנס לפלייאין עונה שנייה ברציפות, כעת במקום השמיני עם מאזן של 31:28, גם היא עם הפרש של משחק וחצי על שיקגו בולס שנמצאת מתחתיה.
קייל קוזמה וקריסטפס פורזינגיס הובילו את המפסידים עם 23 נקודות כל אחד, כש-19 מהנקודות של האחרון הגיעו ברבע הראשון. בראדלי ביל הוסיף 16 נקודות ו-9 אסיסטים ודלון רייט תרם 15 מהספסל, אבל זה כאמור לא הספיק מול מופע הענק של של רנדל, לצד ברונסון שהוסיף 13 נקודות ו-9 אסיסטים ועמנואל קוויקלי המחליף שתרם 16. ביום ראשון ב-22:30 שעון ישראלי תתארח וושינגטון אצל אצל שיקגו.