האם לברון ג'יימס הגיע לנקודת שבירה בכל הנוגע ללוס אנג'לס לייקרס? הקבוצה מעיר המלאכים רשמה הלילה (בין רביעי לחמישי) הפסד נוסף, הפעם 98:112 בידי מיאמי היט. מדובר בהפסד ה-21 העונה של הלייקרס מתוך 35 משחקים, וזה המאזן החלש ביותר של לברון מאז עונת הרוקי שלו בקליבלנד.
בסיום המשחק, אותו סיים קינג ג'יימס עם 27 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, הייאוש נשמע בדבריו: "אני לא רוצה לסיים את הקריירה שלי כשאני משחק ברמה הקבוצתית הזו", אמר. "אני רוצה להתחרות על אליפויות בגלל שאני יודע שאני יכול להוביל כל קבוצה, כל עוד יש בה את החלקים הנכונים של הפאזל".
2 צפייה בגלריה
שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס
שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס
יעזוב את LA? לברון ג'יימס
(EPA)
לברון יחגוג 38 ביום שישי הקרוב. "אני רוצה לשחק עוד הרבה שנים", אמר בהתייחסו לעתיד. "כל עוד אני בתוך זה מבחינה מנטלית, אז אוכל לשחק עוד הרבה שנים. המנטליות תדאג שהגוף שלי יעבוד. אני ווינר, ואני רוצה לנצח. אני רוצה להמשיך להתחרות על אליפויות. זו תמיד הייתה התשוקה שלי. לשחק כדורסל רק לשם המשחק, בלי להתחרות על אליפות - זה לא חלק מה-DNA שלי".

ההיט שוב במאזן חיובי

אצל המנצחת לעומת זאת, נראו לא מעט חיוכים. במיאמי היו מרוצים מהיכולת שהפגינו השחקנים, כאשר המארחת הוליכה לכל אורך המשחק, כאשר בשיא הוליכה ב-22 הפרש. הלייקרס אמנם הורידו עד מינוס 7 במהלך הרבע הרביעי, אך השחקנים של אריק ספולסטרה לא נלחצו וסגרו עניין בדרך למאזן 17:18.
2 צפייה בגלריה
שחקן מיאמי היט באם אדבאיו
שחקן מיאמי היט באם אדבאיו
ההיט שוב במאזן חיובי. באם אדבאיו
(רויטרס)
ג'ימי באטלר קלע 27 למיאמי, באם אדבאיו הוסיף 23 ו-14 ריבאונדים, כאשר טיילר הירו קלע 18. ההיט השיגו 31 נקודות מאיבודי הכדור של היריבה, בעוד הלייקרס - 2 בלבד. "השליטה בכדור הייתה משמעותית מאוד הלילה", אמר ספולסטרה בסיום. אדבאיו: "שמרנו על היתרון שלנו לכל אורך הדרך, זה הדבר הכי גדול".