וושינגטון רשמה הלילה (בין רביעי לחמישי) את ניצחונה השני העונה ב-NBA כשגברה 116:132 בחוץ על שארלוט. מדובר בניצחון בכורה לוויזארדס מחוץ לאולמם הביתי, שהגיע אחרי ארבעה הפסדים רצופים. כעת, מאזנה של הקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור עומד על שני ניצחונות לעומת חמישה הפסדים.
המארחת עוד הוליכה 24:29 בסיום הרבע הראשון, אך וושינגטון פשוט התפוצצה בשני, וניצחה אותו 17:41. האורחת נהנתה מערב מצוין של שחקניה מעבר לקשת (18 שלשות מ-43 ניסיונות - 42 אחוז) וגם מתרומה נהדרת של שחקני הספסל, בראשם דנילו גלינארי ולנדרי שאמט (18 נקודות כל אחד). גם בילאל קוליבאלי (15) וקורי קיספרט (12) עלו מצוין מהספסל של אנסלד ג'וניור והיו משמעותיים.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
הופעה התקפית פחות טובה, יחסית למה שהרגיל אותנו העונה. דני אבדיה
(AP Photo/Nell Redmond)
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן שארלוט הורנטס לאמלו בול
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן שארלוט הורנטס לאמלו בול
אבדיה מנסה לחסום את לאמלו בול
(Jacob Kupferman/AFP)
דני אבדיה, שקלע בספרות כפולות בחמשת המשחקים האחרונים, הציג משחק התקפי פחות טוב. הפורוורד הישראלי קלע 9 נקודות, כשהוא מדייק ב-3 מ-10 מהשדה, ללא שלשות (0 מ-1 מטווח זה). עם זאת, הוא המשיך להיראות טוב בהגנה, והוסיף גם 5 אסיסטים ו-3 ריבאונדים. מי שהיה המצטיין של וושינגטון במשחק הוא ללא ספק קייל קוזמה, שהפציץ עם 33 נקודות ו-9 ריבאונדים.
שארלוט הצליחה להלחיץ מעט את הוויזארדס, והורידה ברבע השלישי את ההפרש - שעמד כבר על 21 - ל-8 בלבד. עם זאת, האורחת שמרה על רוגע והגדילה שוב את הפער ל-19 והוציאה את האוויר מהמפרשים של יריבתה. במהלך הרבע הרביעי הפער הגיע כבר ל-26 הפרש. לאמלו בול הוליך את קלעי ההורנטס עם 34 נקודות ו-7 אסיסטים, גורדון הייוורד הוסיף 18 ו-7 ריבאונדים.
בזכות הניצחון, וושינגטון השוותה את מאזנה לזה של שארלוט (5:2). שתי הקבוצות ייפגשו שוב בלילה שבין שישי לשבת, כאשר הפעם יהיו אלה הוויזארדס שיארחו בביתם את ההורנטס.